[H][SWE] Lagom - Kazzak 7/10M

Lagom är en relativt ung semi-hardcore helsvensk guild som är här för att stanna. Vi har under våra första månader byggt upp en grund som vi är nöjda med men nu vill vi ta guilden till nästa nivå. Därför söker vi nu raiders som ser det som en självklarhet att försöka min-maxa sin karaktär. Vi tror på en omgivning där man ska kunna använda konstruktiv kritik utan att det blir sura miner. Det ska även finnas utrymme för att jävlas med varandra men under raids är det full fokus som gäller.

Just nu prioriterar vi vissa klasser/spec. Är du en utomordentligt grym och härlig lirare vill vi att du hör av dig trots att din klass/spec inte står med!

DPS: Death Knight, Balance Druid, Hunter, Mage, Monk, Rogue, Warlock, Warrior
    Healers: Druid, Monk, Shaman
    Tank: Valfri klass som även kan tänka sig spela en offspec

Raidtider: Onsdag, Torsdag, Söndag 20:00-23:00

Vad vi förväntar oss av dig:

- Du har viljan att ständigt bli bättre och använder dig av logs samt diskussionsforum för att utvecklas som spelare.
    - Kritik är något du tar åt dig och använder för att utvecklas som spelare. Om du får kritik som du anser är felaktig ska du ha viljan att diskutera samt argumentera varför kritiken är felaktig.
    - Om du underpresterar och förhindrar progress kan det hända att någon annan får chansen och att du hamnar på bänken. Detta ser du som ett ypperligt tillfälle att identifiera vad du kan göra bättre tills nästa gång du får chansen.
    - Du är självständig och kan improvisera när det inte riktigt går som planerat under en boss fight.
    - Snabblärd och hög förståelse för spelet. Det tar dig bara några enstaka försök att identifiera och förstå boss mechanics.
    - En seriös attityd under raids. Kan du inte hålla fokus i tre timmar är detta inte rätt guild för dig.

Vad du kan förvänta dig av oss:

- Under raids har vi alltid trevlig stämning, men vet när det är dags att fokusera.
    - Medlemmar som spelar på en hög nivå och ständigt eftersträvar att bli bättre.
    - Raiding tider utnyttjas effektivt för att göra så bra progress som möjligt.
    - En guild där trevlig stämning och progress balanseras. Det ena ska inte slå ut det andra.

För mer information om oss, besök vår webbsida eller kontakta någon av våra officers.

http://lagom.enjin.com
    Officers: Kravallen, Horzeforce, Mecker
    Last edited by Marizza; Yesterday at 05:58 PM.

På jakt efter fler healers och DPS!

Mistweaver monk och ranged DPS eftertraktas! Övriga specs är också högst välkomna!

På väg in i Mythic nu! Mistweaver Monk, Restoration Shaman och grym DPS sökes!

På jakt efter fler ranged DPS och healers som vill progressa Mythic Blackrock Foundry

Är du på jakt efter guild nu i påsk? Har du inget bättre för dig så snackar vi gärna lite skit om du är intresserad!

På jakt efter ranged DPS och healers för att fortsätta progressa i Mythic Blackrock Foundry!

Halvvägs igenom Blackrock Foundry!

Tjena. Ser på req status att ni inte söker en disco priest men ändå värt ett försök tycker jag!

Jag gjorde en tråd här igår om att jag söker en guild.

http://www.mmo-champion.com/threads/...progress-Guild

skumma igenom den, tyck till, fråga saker och om intresset finns på er sida, så kan vi ta en pratstund på skype! (y)
    GPU: Asus DCII 2x SLI 780 @ 1228 / 6700 CPU: i2500k @ 4,7 Ghz Motherboard: P8Z68-VPRO PSU: Corsair TX 850W
    CPU-Cooler: Hyper 212 EVO Ram: Corsair 2x 4gb = 8gb CL9 1600mhz

Monitor: Asus PB278Q 27inch 2560x1440 Mouse: QPAD 5K Keyboard: Corsair K65 RGB Headset: ATH-M50 SSD: Intel 520, 240gb

Quote Originally Posted by Iamcute View Post
    Tjena. Ser på req status att ni inte söker en disco priest men ändå värt ett försök tycker jag!

Jag gjorde en tråd här igår om att jag söker en guild.

http://www.mmo-champion.com/threads/...progress-Guild

skumma igenom den, tyck till, fråga saker och om intresset finns på er sida, så kan vi ta en pratstund på skype! (y)
    Jösses, borde kanske ha bättre koll på våra forumtrådar! Ber om ursäkt att vi missade dig, hoppas du har hittat någon guild annars kan du alltid höra av dig #Kravallen2474

Uppdaterar tråden med att Operator Thogar är nere, 7/10 Mythic.

Söker för Maidens progress samt 6.2 som närmar sig sakta men säkert