Thread: Panda Dance

Page 1 of 5
1
2
3
... LastLast
  1. #1

    Red face Panda Dance

    ok, i have been wondering what they are going to make the pandaren dance look like. i know its like the least important thing about the new expac, but i'm curious as to what your thoughts are. please only serious thoughts/suggestions, no peter the panda song from the pacifier lol.

  2. #2
    Scarab Lord Miralynn's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Alterac Valley
    Posts
    4,146
    There's been some discussion of this over in the female Pandaren thread... one popular sentiment is that the male Pandaren need to do THIS...

    ...and even though I kinda hate the song, I think the dance would be pretty awesome.
    When asked about the role of women in video games, Samus Aran said, "..." - and then she blew up the planet. AGAIN.

  3. #3
    OMG THAT WAS MY IDEA!!! on the official wow forums at least lol ill link the video for it.

    ---------- Post added 2012-03-14 at 04:45 PM ----------



    this or gtfo lol

  4. #4
    Moderator Sj's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    New Orleans
    Posts
    5,752
    Quote Originally Posted by Solorian750 View Post
    OMG THAT WAS MY IDEA!!! on the official wow forums at least lol ill link the video for it.

    ---------- Post added 2012-03-14 at 04:45 PM ----------



    this or gtfo lol
    omggggg lol that's great

  5. #5
    this
    Last edited by Luminelle; 2012-03-14 at 08:54 PM.

  6. #6
    Fluffy Kitten Thage's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Δ Hidden Forbidden Holy Ground
    Posts
    10,554
    For the females, wouldn't mind seeing a few steps from SNSD/Girls' Generation's "Gee." Yeah, I went there. What now.
    Last edited by Thage; 2012-03-14 at 08:57 PM. Reason: Clarification

    Awesome sig by Elyaan is awesome.

  7. #7
    lmao i know the video i linked is great, hence the reason it should be the dance :P

  8. #8
    Dreadlord
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Virginia
    Posts
    982
    i will never be happy until a race does the dance crash bandicoot does.
    Quote Originally Posted by ccsabathia View Post
    heat ≠ light
    it...i....what?

    "They was WATERING them. They was trying to GROW WHEELBARROWS."

  9. #9
    Quote Originally Posted by Luminelle View Post
    this

    Seems very possible o.0

    And also those gorillas are very disturbing looking.
    Miranda Rights: Miranda has the right to a decent man to help her raise her baby.

  10. #10
    Pit Lord Urti's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    Learnin' Braille, Readin' basketballs.
    Posts
    2,324
    Males: Shufflin' or the Axe Gang Shuffle from Kung Fu Hustle
    Females: No earthly clue.
    "Stop being a giant trolling asshole." - Boubouille
    "The Internet is built on complaints about asinine things" - prefect
    "Facts became discussable when critical thinking stopped being the focus of education."- Chonogo
    "Sometimes people confuse "We Don't Understand This Yet" with "Ooga Booga Space Magic" - Chazus

  11. #11
    Quote Originally Posted by Callei View Post
    For the females, wouldn't mind seeing a few steps from SNSD/Girls' Generation's "Gee." Yeah, I went there. What now.

    this?

  12. #12
    Fluffy Kitten Thage's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Δ Hidden Forbidden Holy Ground
    Posts
    10,554
    Quote Originally Posted by Solorian750 View Post
    this?
    Exactly. Not only would I bust a gut, it's surprisingly well-choreographed and works fine for a solo dance as well as in groups of five or more.

    Awesome sig by Elyaan is awesome.

  13. #13
    At least people won't be clamoring for stupid "Thriller" like they were for the Worgen.

    Not that Lady Gaga was much better for the female...

    Ah well. We'll see.

  14. #14
    Quote Originally Posted by Solorian750 View Post
    this?
    Dude! This video is amazing!! Highly unlikely Blizzard would choose one of those dances...maybe for the females but I dunno.
    Miranda Rights: Miranda has the right to a decent man to help her raise her baby.

  15. #15
    High Overlord Gamelol's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Location
    Europe
    Posts
    175

    I cant stop watching these girls XD
    YoutubeTwitchTwitter ♥ ~

  16. #16

  17. #17
    I could honestly see them doing this.

    Your PC needs to check itself. *BSOD*

  18. #18
    Quote Originally Posted by Gamelol View Post

    I cant stop watching these girls XD
    where do people find these things?! its like that swedish carameldansen somewhere. Someone has to make a over the top flash animation akin to the polka thingy.

  19. #19

  20. #20
    Quote Originally Posted by Miralynn View Post
    There's been some discussion of this over in the female Pandaren thread... one popular sentiment is that the male Pandaren need to do THIS...

    ...and even though I kinda hate the song, I think the dance would be pretty awesome.
    Holy crap. I came to this thread to admit to my immense shame that I would like it to be the dance from Party Rock Anthem. Then I saw your post.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •