Page 2 of 43 FirstFirst
1
2
3
4
12
... LastLast
  1. #21
    awww shit son wheres my invite!

  2. #22
    let ME in Please

  3. #23
    The Patient sylvira's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Location
    Finland
    Posts
    250
    Aww yeah.


    .....

  4. #24
    Kripparrian got first blood on the comments! lol

  5. #25

  6. #26
    That was rather quick..... Let me in.

  7. #27
    Holy.... PANDA!

  8. #28
    Pandaren Monk Telaq's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    The Big Apple!(Former Swede)
    Posts
    1,839
    omg omg omg omg! cant wait! Give me!!!

  9. #29
    *crosses fingers* Please be in the first wave

  10. #30
    That was fast.That said, let me in.

  11. #31
    Moderator Azshira's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Cork, Ireland
    Posts
    2,922
    I thought it would of been before April, but this soon... Oh my Well lets hope I get in shortly....

  12. #32
    i'm still waiting for my shit wtf... give me some of that panda pie!

  13. #33
    The Patient Manarak's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    England
    Posts
    241
    give give give give

  14. #34
    Brewmaster Stixxz's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Location
    England
    Posts
    1,400
    Let me at em, let me at emmmmmm

  15. #35
    I sure hope panda tastes good... like steak

  16. #36
    The Patient Umbrokill's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Norway
    Posts
    301
    Oh Shit! Time to f5 my inbox for a cupple of weeks! Can't wait for the dataminers to fish out goodness for us!

  17. #37
    what is going on :O?

  18. #38
    Bomb has dropped

  19. #39
    Dreadlord Nexsa's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    Azeroth
    Posts
    815
    OMG! Yes! So much YES!

  20. #40
    First thing I'm going to do with my shiny beta, is laugh at the people without shiny beta's. Also I'll post screenshots, and vidya, and screenshots, and vidya.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •