1. #1

    DANISH 10 man raid group - Kul Tiras EU - Sever Frist! 9/16 heroic recurting

    Forsaken Bloodline is now recruiting. We are one of the larger guilds on our server ( Kul Tiras EU). And the nr 1 guild regardin progress
    Atm we are running with 2x10 man raiding groups one called fire group & earth group.

    With fire group beaing the leading group with following progress:
    MGV (6/6 normal) & (6/6 HC)
    HoF (6/6 normal) & (3/6 HC)
    ToES (4/4 normal) & (0/4 HC)


    First of all it is the fire group that is recruiting, the fire group and is an all danish group. So the following text will be in Danish. If you do still have questions or wanna join the guild feel free to add a commet or whisper one of the officers ingame for a chat.

    Officers you can contact:

    Renesmea
    Fiur
    Dragonbrew
    Blindwalker


    Hej alle danske spiller der ude! Forsaken Bloodline's fire group er ude efter et par spiller mere til vores raidteam. Vi leder som sådan ikke efter et bestemt spec eller class, men et par erfarne spiller der har lyst til at progresse i nogen lunde seriøse omgivlser

    For at fortælle lidt om os selv, har vi spillet sammen som guild i snart 2 år, og liger i en alders gruppe mellem 19-30. Mange af vores members har spillet siden vanilla og set/pøvet stort set alle bosser.

    Vi raider 4 dage om uden:
    Mandag 19:30 - 22:30
    Onsdag 19:30 - 22:30
    Torsdag 19:30 - 22:30
    Søndag 19:30 - 22:30


    Grunden til at vi ikke raider længere er fordi folk har skole / arbejde MM. Og det tager vi meget hensyn til at det kommer i første rakke.
    da vi er en meget lille gruppe på ca 10- max 12 forventer vi at folk kommer ca 90% af tiden og er der til tiden, men selfølgelig ved vi godt ikke alle kan have 100%

    Hvad forventer vi af vores members?:

    Vi forventer at folk kommer til tiden og er klar, dvs. med flask, potions, food, læset taktikker og sete film på evt. nye bosser vi skulle møde.
    Da vi bruger ingame kalenderen er det meget vigtigt for os at du er singet, så vi kan se hvad vi har at arbejde med.
    Kommer du forsent til raid eller at du er forhindret har vi en facebook side hvor man lige smider et opslag om at man kommer forsent eller slet ikke kommer.


    Er det dig vi vil ha !?

    Så smid et commet med et armory link, gerne en world of logs og hvorfor det lige er dig vi leder efter!


    I er altid velkommene til at kontakte Dragonbrew eller Blindwalker (som er de danske officer) ingame hvis i har flere spørgsmål eller for en privat samtale

  2. #2
    Deleted
    bumb this....

  3. #3
    Deleted
    Hej kim her. jeg er 22. jeg er ved at lvl en hunter og søger en dansk guild og vil meget gerne i gang med raid. og vil gøre mit bedste til at leve op til hvad i forventer. ved ikke helt hvad i vil høre om mig men skriv så svare jeg 100% mvh kim isaksson

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •