1. #6821
    Or never rly was. Who knows? /shrug
    >>> And then.. <<<

  2. #6822
    Herald of the Titans Zelgius's Avatar
    Join Date
    May 2012
    Location
    The Land of Canaan
    Posts
    2,605
    Quote Originally Posted by DarkFerret View Post
    Actually, he wasn't that confusing when he was a pony.
    Ponies aren't confusing? Well I say.
    ~ "I've got a special deal... a one way ticket to hell!" ~

  3. #6823
    Quote Originally Posted by Zefie View Post
    Do I honestly have to spell it out?
    How am i still a pony bro?

  4. #6824
    Moderator Remilia's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Avatar:Tsunako
    Posts
    9,997
    Yeah, pickley has no nose.

  5. #6825
    Herald of the Titans Muzual's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Location
    足立さんの家に
    Posts
    2,863
    Quote Originally Posted by Baekhyun View Post
    There something bad with cosplaying me? Besides, Luhan is a cutie!
    Miggie knows

  6. #6826
    Quote Originally Posted by Baekhyun View Post
    There something bad with cosplaying me? Besides, Luhan is a cutie!
    I'm sorry, why does an asian have a name that sounds like he came out of Lord of the Rings?

    That kinda made me confused.

  7. #6827
    Quote Originally Posted by Planetarism View Post
    Or never rly was. Who knows? /shrug
    Pickley? Nah, he was. Some others? Only pretending to like it so they could give ponies a bad name.
    Walking to Mordor. 120.4/6230km
    1RMs: bench-111.1kg, squat-147.4kg, deadlift-158.8kg

  8. #6828
    Quote Originally Posted by DarkFerret View Post
    Pickley? Nah, he was. Some others? Only pretending to like it so they could give ponies a bad name.
    I watched it before the community turned to pure and total shit.

  9. #6829
    Pandaren Monk Zatheyll's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    420th State
    Posts
    1,793
    Quote Originally Posted by pickles View Post
    I watched it before the community turned to pure and total shit.
    Same .

  10. #6830
    People tend to be generalizing

  11. #6831
    Pandaren Monk Zatheyll's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    420th State
    Posts
    1,793
    Quote Originally Posted by Mionelol View Post
    why would you watch(or not watch) something because of its community?
    Because seeing the community at work leaves a bad taste in your mouth when you try to watch the show again.

    Tbh the show wasn't even that good to begin with, just a few un-ordinary parts in it that made it popular for older people.

    This isn't pony thread though.

  12. #6832
    Quote Originally Posted by Mionelol View Post
    why would you watch(or not watch) something because of its community?
    Zath summed it up well. When they started shipping everyone with everyone i was done. Then people started doing the speechs and shit in colleges, then it just spiraled down hill.

  13. #6833
    Smile! Migari's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    u ma xoxo L O V E
    Posts
    5,599
    But what about the anime community
    http://last.fm/user/migari_migi
    <Anakso> I'd fuck yonghwa because he's so dreamy but that doesn't make me gay
    ~my lips, my titties, my hips, my pussy~

  14. #6834
    Quote Originally Posted by pickles View Post
    I watched it before the community turned to pure and total shit.
    You first pager you. And that's what I mean. It was good before everything got blown out of proportion. I don't hang out in the thread, and just talk with people on Steam about it now if I do.

    Quote Originally Posted by Mionelol View Post
    why would you watch(or not watch) something because of its community?
    Group association, no matter how wrong or right it might be. A lot of people don't like that. We even discussed this once.
    Walking to Mordor. 120.4/6230km
    1RMs: bench-111.1kg, squat-147.4kg, deadlift-158.8kg

  15. #6835
    Herald of the Titans Zelgius's Avatar
    Join Date
    May 2012
    Location
    The Land of Canaan
    Posts
    2,605
    Quote Originally Posted by Baekhyun View Post
    But what about the anime community
    Anime has the best community.

    If you exclude MyAnimeList.

    Look at all the great "fanart" people make.
    ~ "I've got a special deal... a one way ticket to hell!" ~

  16. #6836
    Pandaren Monk Zatheyll's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    420th State
    Posts
    1,793
    Quote Originally Posted by Baekhyun View Post
    But what about the anime community
    It's so massive and encompasses so many thousands of shows that it doesn't compare in the slightest. There are so many types of different people who like anime that even comparing it to the pony community is laughable.

    Sure there are some shitty anime communities and people, just like there are a few good pony communities, but they're just two entirely different things.

    I could see comparing the pony community to the Hetalia community just fine, but Hetalia is shit.

    Also this RPG sale: http://www.gog.com/promo/definitive_...ns_and_dragons Oh my yes.
    Last edited by Zatheyll; 2013-06-21 at 08:06 PM.

  17. #6837


    its been shipped <3

  18. #6838
    Legendary! Digglett's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Location
    FC World
    Posts
    6,430
    lol .


  19. #6839
    Pandaren Monk Zatheyll's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    420th State
    Posts
    1,793
    Quote Originally Posted by Digglett View Post
    lol .
    Diggu-sempai!

  20. #6840
    Quote Originally Posted by Digglett View Post
    lol .
    Your avatar is a little squished...It looks a bit off.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •