1. #1
    Deleted

    [A] Via Dolorosa, Darksorrow-EU recruitar! SWE

    Halloj folket!

    Via Dolorosa är en helt ny, hel svensk level 25 guild på Darksorrow som semi-hardcore raidar för både progress samt ha kul. Vi har nyligen miggat dit för att hitta bättre och mer seriösa spelare då Stormscale inte erbjuder mer än bara PvP. Vi letar även efter socials, PvP-heads samt raidreserver, för er som kanske inte har möjlighet att spela så mycket eller inte vill raida i huvdtaget utan bara ha någonstans att ta vägen!

    Det vi kan erbjuda dig är en skön mix mellan stockholmare och göteborgare som gör den seriösa progressen ett trevligt sätt att spendera tiden på. Vår progress ser som så ut att vi enbart tagit ned 6/6 MsV 10 och 2/6 HoF 10, normal, p.g.a en paus under jul samt oseriöst folk, därav server bytet.

    Är du social? Då söker vi dig som:
    - Talar svenska
    - Är över 18
    - Är social, har en schysst guild-anda och är aktiv!

    Är du raider? Då söker vi dig som:
    - Har ovanstående egenskaper
    - Vet hur din klass fungerar samt kunna spela den efter det.
    - Har en MS ilvl på 475+
    - Har erfarenhet inom MoP raids
    - + Har en OS på samma snarlik ilvl som din MS, samt veta hur man spelar båda dina specs.
    - + Tagit ner de flesta bossarna endgame har att erbjuda!

    Föredrar du PvP?
    En av mina Officers är på g med ett RBG-team som drar igång till nästa pvp-säsong. Han är en former gladiator och har spelat priest under hela sin wow-karriär. Är du intresserad är det bara att kontakta mig, Garcon, för mer info!

    Tack för mig, är ni intresserade så når ni mig eller mina members här eller ingame:

    GL: Garcon
    RL: Furrchia
    Raiders: Exoz, Yukì, Grimmjow eller Deadlybread
    Last edited by mmoc7b584f415e; 2013-02-02 at 03:59 PM. Reason: Found what we were looking for, changed to a general recruiting post!

  2. #2
    Deleted
    Vi kommer att vara online hela kvällen, 1/2-13, in case någon vill fråga något!

  3. #3
    Deleted
    Not trying to simply bump it, but I changed most of the content in this post since we've found most of what we were looking for! So I think this post deserves a little bump!

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •