1. #1

    Anyone else think that bright colors look really good on a dark skin tone?

    Case in point:

    http://omg.yahoo.com/photos/2-hot-2-...9312-slideshow

    That just looks fantastic!

    Makes me sad I am paler than the moon lol.

    Ok the pic is not showing up. It's number 7 in the slideshow.

    Edit: Wrong forum, can a mod move this? Sorry D:
    Last edited by Tulune; 2013-12-14 at 01:05 AM.

  2. #2
    High Overlord Fyersing's Avatar
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    America
    Posts
    134
    It's called contrast. Blake Lively is also remarkably gorgeous a few pictures later.

  3. #3
    Free Food!?!?! Tziva's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    WHEREVER I WANT AINT NO ONE GONNA DO NOTHIN ABOUT IT IMMA T-REX
    Posts
    11,545
    Quote Originally Posted by Tulune View Post
    Edit: Wrong forum, can a mod move this? Sorry D:
    Yup, sure.
    AbathurSnuggles: Blizzard Alpha Videos

    For Moderation Concerns, please contact a Global:
    TzivaDarsithisRaduxArleeSimcaElysiaZaelsino

  4. #4
    Yeah it does, It makes their skin look darker and the clothes look brighter as well. Too bad I am pale as 2% milk.. I am actually darker than that lol, my skin has a red tone. I am still the palest person I know lol :/

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •