1. #1
    Stood in the Fire Zulluhead's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Ukraine
    Posts
    456

    Blizzards New MMO

    i bet its gonna be Call of Duty : MMO

    leak for E3 2010
    http://gameplay.com.ua/files/t/b/13159.jpg

    go go go MMO community /rage at me and give ur thoughts ?

    btw i know CoD aint Blizz but its activision so its activisionblizzard

  2. #2

    Re: Blizzards New MMO

    So yeah, this could actually be true and i'm crying.

  3. #3
    Stood in the Fire Zulluhead's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Ukraine
    Posts
    456

    Re: Blizzards New MMO

    Quote Originally Posted by Çryo85
    So yeah, this could actually be true and i'm crying.
    im hysterically laughing XD

  4. #4
    The Hedgehog Elementium's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    MA, USA.
    Posts
    12,765

    Re: Blizzards New MMO

    I personally.. don't get how...

    1. I doubt Blizzards involved because they stated the new game will be a completely original IP.

    2. CoD is already online.. I don't see people really wanting more from the game than just to sign in to Xbox play a few online matches and sign off.

  5. #5

    Re: Blizzards New MMO

    Quote Originally Posted by Zulluhead
    i bet its gonna be Call of Duty : MMO

    leak for E3 2010
    http://gameplay.com.ua/files/t/b/13159.jpg

    go go go MMO community /rage at me and give ur thoughts ?

    btw i know CoD aint Blizz but its activision so its activisionblizzard

    Mass effect 3
    On Sony?


    Defenitly a fake list.

  6. #6

    Re: Blizzards New MMO

    Quote Originally Posted by Zulluhead
    i bet its gonna be Call of Duty : MMO

    leak for E3 2010
    http://gameplay.com.ua/files/t/b/13159.jpg

    go go go MMO community /rage at me and give ur thoughts ?

    btw i know CoD aint Blizz but its activision so its activisionblizzard
    FPS MMO? Sounds really dumb, imho.

    Quote Originally Posted by klandidno
    Defenitly a fake list.
    I agree.

  7. #7

    Re: Blizzards New MMO

    Quote Originally Posted by klandidno

    Mass effect 3
    On Sony?


    Defenitly a fake list.
    Yeah. Fake imo.

    My interpretation of MMO is being able to see multiple people and interact with them. Games such as Diablo 3 and starcraft two will never be mmos in my book, because the maximum amount of people you can play with is 7 other people. Whereas regular MMOS like wow and warhammer, you can see and play with three hundred people.

    Please note that SC2 and D3 are going to be awesome games, they just wont be MMOs.
    Quote Originally Posted by fizikz View Post
    TOXOPLASMA PARASITES ARE RUINING THE GAME!!!!!!
    Blizz needs to stop nerfing the game based on people wiith toxoplasma parasites!!!

  8. #8

    Re: Blizzards New MMO

    Quote Originally Posted by Zulluhead
    i bet its gonna be Call of Duty : MMO

    leak for E3 2010
    http://gameplay.com.ua/files/t/b/13159.jpg

    go go go MMO community /rage at me and give ur thoughts ?

    btw i know CoD aint Blizz but its activision so its activisionblizzard

    Microsoft making a battle toads game? This list is fake and BS.
    (This signature was removed for violation of the Avatar & Signature Guidelines)

  9. #9

    Re: Blizzards New MMO

    Quote Originally Posted by Scigodomega

    Microsoft making a battle toads game? This list is fake and BS.
    Only one way to be sure
    Quote Originally Posted by Dark
    I would kill a old god.

  10. #10
    Dreadlord
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Norway
    Posts
    834

    Re: Blizzards New MMO

    You realize MMO probably just stands for something, like MW2 means Modern Warfare 2? Also, it's probably fake.
    10 char req. - because explaining is good.

  11. #11
    Bloodsail Admiral Zenotetsuken's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Between my chair and keyboard
    Posts
    1,083

    Re: Blizzards New MMO

    Well Blizz did say at a shareholders meeting some months back that the new MMO they are working on is aimed towards a broader audience (or something along those lines, too tired to look it up right now) so I don't see a FPS MMO as out of the question.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •