Thread: Justin Bieber

Page 1 of 3
1
2
3
LastLast
  1. #1

    Red face Justin Bieber

    omg he is like so hawt and is like the best singer I have ever heard after backstreet boys. they were good to. but I mean, what do you guys think of justin bieber? hes the hottest 12 year old I know.
    If your raid is bad, bind your Hyperspeed Accelerator to hearthstone!

  2. #2
    troll.
    "Religion is the sigh of the oppressed creature, the heart of a heartless world, and the soul of soulless conditions. It is the opium of the people."


  3. #3
    no u.

    ---------- Post added 06-22-2010 at 01:17 PM ----------

    I don't understand why everybody hates him so much.
    If your raid is bad, bind your Hyperspeed Accelerator to hearthstone!

  4. #4

  5. #5

  6. #6
    I love the bieber

  7. #7
    I have beiber fever.
    Strikke 80 Holy Paladin/Darkspear US

  8. #8
    Herald of the Titans Scotia's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Scotland
    Posts
    2,543
    Quote Originally Posted by Greystorm View Post

    Also he looks like a fucking faggot
    No he doesnt.

  9. #9
    Mechagnome Nyuun's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    England, UK
    Posts
    533
    Quote Originally Posted by ScottK15 View Post
    No he doesnt.
    Ah yeah I forgot your opinion > Mine.
    Also judging from your signature, Bisexual?
    I draw stuff.
    Nyuun
    --Www.ScrubBusters.com-- Recruiting exceptional players.

  10. #10
    Herald of the Titans Scotia's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Scotland
    Posts
    2,543
    Quote Originally Posted by Greystorm View Post
    Ah yeah I forgot your opinion > Mine.
    Also judging from your signature, Bisexual?
    No my opinion isnt > yours, it was just a silly statement since gay people dont have a certain look.
    My sig was because of what I was whispered one time when leveling in AB, though yes I am.

  11. #11
    Mechagnome Nyuun's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    England, UK
    Posts
    533
    Oh no I didn't mean... he looks like a faggot as in uh... "He looks like a homosexual". Faggot has become a derogatory term for pretty much anything. This is gonna sound wierd but it had nothing to do with sexuality, I just don't like the guy.

    Also, what a guess! Greedy bastards you are!
    I draw stuff.
    Nyuun
    --Www.ScrubBusters.com-- Recruiting exceptional players.

  12. #12
    Epic! I stand in fire's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    United States of America
    Posts
    1,719
    In 10 years,

    I'm gonna lol when he'll be whoring himself to some lame celebrity reality show like all child stars eventually do.

    Who wants to bet that he'll go to rehab at least once by the time he is 20?
    I'm just a fan of a brand new wiki: pcgamingwiki.com
    A one stop place to help you get your favorite PCGames not only running on your machine, fix issues you might have, find the latest patches from the developers or fans, and more.
    It's a brand new site, so help out by contributing.

  13. #13
    Herald of the Titans Scotia's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Scotland
    Posts
    2,543
    Quote Originally Posted by Greystorm View Post
    Oh no I didn't mean... he looks like a faggot as in uh... "He looks like a homosexual". Faggot has become a derogatory term for pretty much anything. This is gonna sound wierd but it had nothing to do with sexuality, I just don't like the guy.

    Also, what a guess! Greedy bastards you are!
    I see, like the south park episode when they officially change the meaning to somesort of Biker gang thing?

    Also, nomnomnom.

  14. #14
    Immortal Clockwork Pinkie's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Ft. Worth, Texas
    Posts
    7,569
    Quote Originally Posted by I stand in fire View Post
    In 10 years,

    I'm gonna lol when he'll be whoring himself to some lame celebrity reality show like all child stars eventually do.

    Who wants to bet that he'll go to rehab at least once by the time he is 20?
    In 10 years? hell, he'll be doing that next year, hopefully, so his so called career can hurry up and die.

    Last edited by Clockwork Pinkie; 2010-06-24 at 09:50 PM.


  15. #15
    Bloodsail Admiral Geekbustarz's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Sweden!
    Posts
    1,049
    Quote Originally Posted by muffinboy View Post
    OH HELL YEAH! Thank you so much. Bookmarked + 1235 INTERNETZ FOR U!
    Quote Originally Posted by Tzzentch View Post
    honestly what happened in BC? it's like the 60's of WoW everything is in awful colours, shit doesn't make sense and i feel like i'm trippin bawls everytime i level an alt past 58...
    Shattarath is kinda pretty but outside is a technicolour nightmare that looks like someone tied horses to the contrast slider and fired a rifle

  16. #16

  17. #17
    Dreadlord jonfauscett's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    I am a Nomad
    Posts
    912
    Quote Originally Posted by muffinboy View Post
    LMFAO!!!!!11!1one!!1
    Shiny shiny epics. NO NO, look with your eyes, not with your hands.

  18. #18
    He thinks Germany is an australian slang word...

  19. #19
    To be honest all child star's fail within a couple year's, same thing happened to Bow WoW, was selling millions and now you don't even hear about him. He don't have a singing voice when his voice matures everything will be gone.

  20. #20
    ehm.....lawl

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •