1. #14981
    Mechagnome Synaia's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    somewhere in this world
    Posts
    660
    Quote Originally Posted by Zatheyll View Post
    Chu2Koi - I know it makes it a lot more sad, but I'm really happy with the direction this episode took. Rikka finally giving up on her chuunibyou and trying to live a normal life again made the episode much better (even if we've lost a lot of the comedic relief, though I guess that doesn't matter much since only one more episode!).

    Also, did the anime end a different route from the books, does it cover all of them, or does she continue on in the books without her chuunibyou? It'd be interesting to see if a second season would be possible.


    Psycho-Pass - Why is this series so amazing. I can feel something from each episode that feels like it's going to lead up to a great ending at the end of this series that connects it all.
    i think chu2koi only covers the first novel. seeing as there's another girl that appears in the second (and also the last ) novel but didn't appear in the anime at all.
    http://tinypic.com/r/1zbcgw7/6
    She's basicallyan upgraded version of rikka and she's yuta's childhood friend. What am i blabbering about anyway? :/ Both the 2 novels are english translated by some guy (idk how accurate it is)
    http://ultimatemegax.wordpress.com/c...koi-ga-shitai/

  2. #14982
    GOD DAMN that new SAO episode. It was soo good! WTB episode 25 and next season asap! :P

  3. #14983
    what subber grp are u watching from? ;O horrible just came up and it gives me a rly low speed atm ;X

    Anime-List
    Hearthstone: Inngrimsch #2408
    Steam
    LoL

  4. #14984
    found another rip from crunchyroll

  5. #14985
    lol k just saw a 480p CR rip xD hope the dl picks up soon <,<

    Anime-List
    Hearthstone: Inngrimsch #2408
    Steam
    LoL

  6. #14986
    The Lightbringer Skelington's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    UGUU
    Posts
    3,820
    God, that ending was hilarious. Rather than beat the big bad guy they just plot armored him into having admin access because who the hell cares that the game's admin wasn't actually one, then kill him in the edgiest way possible of "I SET THE PAIN FILTER TO MINIMUM TO SHOW YOU JUST HOW MUCH YOU HURT MAI WAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIFUUUUUUUUUUUUUU!!!!!" Such a badass torturing the bad guy before he dies. At least the last big baddie was done okay instead of just turning into the most cliche "im so crayzy XXXXXDDDD" bad guy you can imagine whose only purpose was to make the last one look better.
    Asuna getting raped twice made the show worth it at least.

  7. #14987
    this episode was awesome lol totally liked it ;P and the title of the next episode looks like an introduction into season 2 dunno ^^ maybe they will make some anime original stuff (didnt read the Ln but would be strange if the 2 new games would connect to that :O )

    Anime-List
    Hearthstone: Inngrimsch #2408
    Steam
    LoL

  8. #14988
    Scarab Lord Satan's Avatar
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Medellín, Colombia
    Posts
    4,703
    Last Jormungand:
    The Nighty Nine, and What a plot twist
    pro-gun liberal

  9. #14989
    Moderator Baiyn's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Location
    York, Blighty
    Posts
    5,063
    Last SAO was rather sweet (antagonist was a dull dweeb though). Yui is so damn cute! Especially the way she says "Mama" and "Papa". Is it just me, or does anyone else worry about the notion of her main files being stored in Kirito's Nerve Gear and it being accidentally thrown away or broken? It's hardly the most invulnerable hardware in the world. What if his 'mother' decided to clean his room one time when he's out and thought, "I'm sure he's had enough of all those online games after being stuck in one for two years. I'll just get rid of this stupid head-gear..."? =S

    Still, the best part of the show so far has to be the 'after-dinner confusion'. Well, that and the pro-ness of Kayaba's trolling skills.

  10. #14990
    haha that was really awesome but he could have just gone with the flow ;P

    Anime-List
    Hearthstone: Inngrimsch #2408
    Steam
    LoL

  11. #14991
    Moderator Baiyn's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Location
    York, Blighty
    Posts
    5,063
    Quote Originally Posted by Valynvin View Post
    haha that was really awesome but he could have just gone with the flow ;P
    For sure!

    Oh! He'll take on an army of elite mobs no problem, but he gets all flustered and wusses out when a girl gets her trousers off?! Pfft! Typical MC! Tsk!

  12. #14992
    exactly ;P i really wanna see the next ep just to know if there is going to be season 2 and what they are going to do irl now that they are finally both out xD

    Anime-List
    Hearthstone: Inngrimsch #2408
    Steam
    LoL

  13. #14993
    Moderator Baiyn's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Location
    York, Blighty
    Posts
    5,063
    Yeah, I'm looking forward to seeing the next episode. Doubt they'll be able to do much exciting considering how frail Kirito was when he first got jacked out. Then again, it looks like Asuna is at a private hospital, so maybe they could afford to give her a better drip. xD
    I feel sorry for Sugu in all this. Most interesting character in the series, in my opinion. I'd hate to have to just suck it up and take Kiri x Asuna on the chin after getting so close to two versions of Kirito, getting your heart broken twice by the same guy and still helping him out so much.

  14. #14994
    Mechagnome Synaia's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    somewhere in this world
    Posts
    660
    Quote Originally Posted by Baiyn View Post
    Yeah, I'm looking forward to seeing the next episode. Doubt they'll be able to do much exciting considering how frail Kirito was when he first got jacked out. Then again, it looks like Asuna is at a private hospital, so maybe they could afford to give her a better drip. xD
    I feel sorry for Sugu in all this. Most interesting character in the series, in my opinion. I'd hate to have to just suck it up and take Kiri x Asuna on the chin after getting so close to two versions of Kirito, getting your heart broken twice by the same guy and still helping him out so much.
    next episode might have a lil surprise

  15. #14995
    let me guess u did read the LN's? ^^ i know from the wiki that sugu will keep playing games with kazuya but didnt read the novels so no idea whats up with the seed thingy and whats going to happen for them irl ^^

    its btw funny how u can buy a calendar of sao for 60 euros on amazon in germany but u can buy the LN not even the english ones ~~
    Last edited by Valynvin; 2012-12-16 at 03:24 PM.

    Anime-List
    Hearthstone: Inngrimsch #2408
    Steam
    LoL

  16. #14996
    Moderator Baiyn's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Location
    York, Blighty
    Posts
    5,063
    Quote Originally Posted by Synaia View Post
    next episode might have a lil surprise
    Ménage à trois?!



    Whatever it is, I'll look forward to it. No spoilers though, please. ^^

  17. #14997
    Mechagnome Synaia's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    somewhere in this world
    Posts
    660
    Quote Originally Posted by Valynvin View Post
    let me guess u did read the LN's? ^^ i know from the wiki that sugu will keep playing games with kazuya but didnt read the novels so no idea whats up with the seed thingy and whats going to happen for them irl ^^

    its btw funny how u can buy a calendar of sao for 60 euros on amazon in germany but u can buy the LN not even the english ones ~~
    yea i'm up to half in GGO

  18. #14998
    did u read accel world too? iirc its from the same author ;X

    also that oniichan dakedo ep wtf xD they never reached the dorm and that dream from the editor lol ;D also Ana in bear pyjamas x3 :P

    Anime-List
    Hearthstone: Inngrimsch #2408
    Steam
    LoL

  19. #14999
    Mechagnome Synaia's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    somewhere in this world
    Posts
    660
    Quote Originally Posted by Valynvin View Post
    did u read accel world too? iirc its from the same author ;X

    also that oniichan dakedo ep wtf xD they never reached the dorm and that dream from the editor lol ;D also Ana in bear pyjamas x3 :P
    yea same author but nah not reading accel world.
    still got to finish my strawberry panic novel

  20. #15000
    wtf @ the new onii-chan dakedo lol!

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •