Page 1 of 2
1
2
LastLast
  1. #1
    Stood in the Fire Taka-tin's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Orb
    Posts
    421

    How mad did you get when you filled out those pop-up ads saying you've won

    and found out that it offers more offers and you cant get anything untiil you spend money on stuff lol

  2. #2
    The Patient Tomoya's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Here
    Posts
    203
    even though i never click on that kinda crap, i can say I dont get mad, basically more annoyed with them
    I'm not online, it's just your imagination

  3. #3
    The Patient
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Belfast
    Posts
    210
    I think most people kinda.. close those pop-up ads as soon as they can.

  4. #4
    Over 9000! adam86shadow's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Yorkshire - England
    Posts
    9,541
    I don't as i'm not a complete moron to believe 'em

  5. #5
    I generally dont get mad since I dont click on any of that crap. But then again I'm not a tool
    Quote Originally Posted by Wells View Post
    We force stuff on kids all the time, no one ever cares until there's a penis involved.
    Quote Originally Posted by Bergtau View Post
    What are you talking about?
    This is AMERICA you and I live in. We would have people lining up by the thousands to go on missions to conquer this new nation of worm monsters.

  6. #6
    I never believed those.

    ...lol

  7. #7
    Stood in the Fire Taka-tin's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Orb
    Posts
    421
    i close out of them to but the first time i didnt and it made me kinda mad lol

  8. #8
    Epic! Riboe's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Boubouille's Ear.
    Posts
    1,677
    Off-topic forums are not the same as World of Warcraft forums. Go away.
    Quote Originally Posted by Boubouille View Post
    AHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA YOU'RE FUCKED. (Yes, it's my forums, I'm allowed to do that)

  9. #9
    I think I clicked on one of those in 1997, and I had to restart my computer because there were too many windows opening.

    So that was more of a 1-time lesson. I was more curious as to how the internets worked at that point, and absorbing information and facts about what crap looks like and what normal, clickable stuff looks like. Middle school was an experience. :P

  10. #10
    I can't recall ever having a pop-up for years. =\

  11. #11
    High Overlord
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Florida
    Posts
    127
    "Click on the bouncing cat and win an iPad!"

    People fall for this shit?

  12. #12
    Immortal Bombkirby's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    USA - Boston, MA
    Posts
    6,995
    No they must mean those websites that are unviewable until u answer 10 surveys. Not actual popups.

    EDIT: Cuz no one's actually....fallen...for those right?
    Last edited by Bombkirby; 2011-03-19 at 06:43 PM.

  13. #13
    Brewmaster Nielah's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Behind the pillar
    Posts
    1,430
    Well played op, well played!
    OT: I've never clicked those adds, perhaps when I was seven or eight, then I realized what they do and never did so again!

  14. #14
    Dreadlord Finalwish's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Location
    Australia
    Posts
    980
    I haven't had a pop up in years..

  15. #15
    Bloodsail Admiral Syntic's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Off Topic Forums.
    Posts
    1,165
    I'm really lucky, I'm the 1,000,000th visitor on just about every site I go on!
    I'd do anything for a smile, holding you 'til our time is done.

  16. #16
    Stood in the Fire Ano's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Moscow, Russia
    Posts
    396
    Think about how mad everybody is at people that make that profitable.

  17. #17
    Never click them, but the free antivira program Avira Antivir, which I use, got this popup every 2 hours. Before, when I was healing it popper in frnt of everything, I accidentially clicked it, following the link to the website. But, it couldnt, it was blocked, more error messages popping up in front of wow, "tab - healing, *popup*, tab - healing" repeat. It eventually opened IE that wanted to get permission to follow to the link to the website. It was all very annoying, and the fact I use Firefox, not IE, and it sudenly popped. Imagine what unfriendly popups could auto do..

  18. #18
    I did click on something like that once. It was on a legit website so I figured it might actually be true. So I clicked on it, got to answer a bunch of questions and then was informed I have to purchase one product out of n to get this one for free. So yea.
    Just to clarify, it wasn't a pop-up, just an ad on the webpage.
    Last edited by Creotor; 2011-03-19 at 06:51 PM.

  19. #19
    Pop-ups? Advertisements? Didn't see any for a long time. AdBlock+NoScript solve such kind of problems.
    Life is short Glory is eternal

  20. #20
    Herald of the Titans Aqua's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Under your bed
    Posts
    2,584
    Most internet veterans have this mental blockade where anything irregular on the intended destination is instantly closed via whatever means necessary and nothing is believed/looked at.

    Get that skill up, It is useful.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •