1. #21321
    Fluffy Kitten Dacien's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Southern California
    Posts
    9,069
    I quit drinking (along with most everything else), but I'm having a rough go of it so I bought a beer


  2. #21322
    Fluffy Kitten Socks-chan's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    the middle of nowhere
    Posts
    1,064
    Dacien, those are extremely large headphones. I think you'd look good with gray hair, for some reason.

    @Valo, nice hair. How long is it?

    @Everyone, looking good. We have a lot of awesome looking people here, that's for sure.



  3. #21323
    Mechagnome Taters91's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    United Kingdom
    Posts
    578
    Well here's what the misses wanted to do to me


  4. #21324
    Oh my god. So many beautiful people!

    Everyone's beautiful!

    Good, now I don't need to quote every picture and say how good it is.

    Quote Originally Posted by StayTuned View Post
    Eh, Majad. Here I go again. New face?

    [IMG]http://i.imgur.com/38VzMl.jpg[IMG]

    I guess it depends on a) the level of how much I am drunk; b) what I wear and (most important) c) the growth of my beard.
    Okay, now I must admit, you don't look very different.

  5. #21325
    I am Murloc! StayTuned's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Europe
    Posts
    5,234
    Quote Originally Posted by Majad View Post

    Okay, now I must admit, you don't look very different.
    What a bummer I really wanted to score again. I guess I only have so many faces until they repeat haha

  6. #21326
    Quote Originally Posted by StayTuned View Post
    What a bummer I really wanted to score again. I guess I only have so many faces until they repeat haha
    I thought the same. I remember that you have atleast 3 different faces, I can't really remember now, and I'm not going back to look for the pics lol.


    But it was fun to see that a person can have 3 different faces.

  7. #21327
    I am Murloc! StayTuned's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Europe
    Posts
    5,234
    Quote Originally Posted by Majad View Post
    I thought the same. I remember that you have atleast 3 different faces, I can't really remember now, and I'm not going back to look for the pics lol.


    But it was fun to see that a person can have 3 different faces.
    Maybe I'll let my beard grow for three months and see how that looks like. Gonna be hard, though. Too much pressure from others to shave at least once every 2 weeks :P

    Too bad I cant wear a beard like Cusco. It looks silly on me, and pretty awesome on him.

  8. #21328
    High Overlord
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Denmark
    Posts
    156
    Quote Originally Posted by Bwutty View Post


    Heya
    Holy damn, thought it was a myth....

    A really pretty girl using MMO-Champ..

    Well grats to your future husband, lucky bastard

  9. #21329
    I am Murloc! StayTuned's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Europe
    Posts
    5,234
    Quote Originally Posted by Jegerhellig View Post
    Holy damn, thought it was a myth....

    A really pretty girl using MMO-Champ..

    Well grats to your future husband, lucky bastard
    Browse through this thread man. I was surprised just how many hot girls frequent MMO. Now if they also play video games I can die happily.

  10. #21330
    High Overlord
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Denmark
    Posts
    156
    Quote Originally Posted by StayTuned View Post
    Browse through this thread man. I was surprised just how many hot girls frequent MMO. Now if they also play video games I can die happily.
    I hear ya man, I'm just oversuspicious in most cases of it being some dude, instead of an actual girl.
    But she seems legit, since she posted several pictures

    If I ever find a girl this good looking who also plays... Damn will I put a ring on that finger!

  11. #21331
    Quote Originally Posted by StayTuned View Post
    Maybe I'll let my beard grow for three months and see how that looks like. Gonna be hard, though. Too much pressure from others to shave at least once every 2 weeks :P

    Too bad I cant wear a beard like Cusco. It looks silly on me, and pretty awesome on him.
    Hehe, I don't have a beard, so I don't know how silly I would be.

    And yeah, Cusco's mustache is awesome. \ 0 /
    Quote Originally Posted by Jegerhellig View Post
    Holy damn, thought it was a myth....
    A really pretty girl using MMO-Champ..

    Well grats to your future husband, lucky bastard
    I'm sure there's a lot of pretty girls that frequent MMO-C.... Same for guys.

  12. #21332
    Warchief Letmesleep's Avatar
    Join Date
    May 2012
    Location
    Spooning you without your knowledge
    Posts
    1,972
    Quote Originally Posted by Jegerhellig View Post
    I hear ya man, I'm just oversuspicious in most cases of it being some dude, instead of an actual girl.
    But she seems legit, since she posted several pictures

    If I ever find a girl this good looking who also plays... Damn will I put a ring on that finger!
    When two different people have a seemingly endless stockpile of professional pictures at their disposal, you have a right to be suspicious. Kindly direct yourself to this page: http://www.mmo-champion.com/threads/...rself/page1005

    "Deliria" as the poster called herself/himself/itself was assuming the identity of the girl in the picture as well. In fact, at one point both Bwutty and Deliria were running around at the same time. Maybe one of those posters is, in fact, the girl in the picture, maybe they aren't. I'm not specifically calling anyone out on anything, just merely presenting the facts.

  13. #21333
    Quote Originally Posted by Letmesleep View Post
    When two different people have a seemingly endless stockpile of professional pictures at their disposal, you have a right to be suspicious. Kindly direct yourself to this page: http://www.mmo-champion.com/threads/...rself/page1005

    "Deliria" as the poster called herself/himself/itself was assuming the identity of the girl in the picture as well. In fact, at one point both Bwutty and Deliria were running around at the same time. Maybe one of those posters is, in fact, the girl in the picture, maybe they aren't. I'm not specifically calling anyone out on anything, just merely presenting the facts.
    I just noticed that, plus, both signatures are similar, but who cares, really... If people are faking let them and don't feed their "hunger", just say pretty or ugly and leave it at that.

  14. #21334
    I am Murloc! StayTuned's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Europe
    Posts
    5,234
    Quote Originally Posted by Majad View Post
    I just noticed that, plus, both signatures are similar, but who cares, really... If people are faking let them and don't feed their "hunger", just say pretty or ugly and leave it at that.
    You wouldnt seriously go up to somebody and say "yo bro, thats one fucking ugly face you got there"...

    If people feel the need to fake pictures, let them. Kinda sad, though, since you gain nothing faking your own picture here. This isnt a contest

  15. #21335
    Warchief Letmesleep's Avatar
    Join Date
    May 2012
    Location
    Spooning you without your knowledge
    Posts
    1,972
    Quote Originally Posted by Dacien View Post
    I quit drinking (along with most everything else), but I'm having a rough go of it so I bought a beer

    [IMG snip [IMG]
    I've never really noticed this in any of your other pictures, but you have very nice eyes. They look gray which happens to be rather rare eye color. I've heard gray eyes are filed under "hazel", but I have hazel eyes and they look nothing like that. Mine look like a conglomerate of different colors and appear differently depending on what I wear (for example, mine look more blue when I wear blue), but yours are clear. Very cool imo.
    Last edited by Letmesleep; 2012-10-30 at 12:43 PM.

  16. #21336
    Quote Originally Posted by StayTuned View Post
    You wouldnt seriously go up to somebody and say "yo bro, thats one fucking ugly face you got there"...

    If people feel the need to fake pictures, let them. Kinda sad, though, since you gain nothing faking your own picture here. This isnt a contest
    Hey, if people want to say to someone that they are ugly, let them, plus, it's the Internet, I think everyone should expect bad comments or, atleast, troll comments.

    I'm not saying to people to call other people ugly, if they think they are, because that's rude, kinda, but yeah, I'll just shut up now before I say stupid stuff.

  17. #21337
    Pandaren Monk GenaiTN's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Brighton, East Sussex
    Posts
    1,762
    Meh, why not.

    Me and my girlfriend (I'm the Avatar shockingly and she's the pirate) at her friends house party.



    Me and my girlfriend at her little brothers birthday meal. (Excuse the shit quality, it was taken on a phone.)

    Last edited by GenaiTN; 2012-10-30 at 12:23 PM.

  18. #21338
    The Lightbringer Kerath's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Gumdrop House, Lollipop Lane, Happy Land.
    Posts
    3,399
    Steering the thread back on topic with a pic

    Me n my lovely mum, she came over for a surprise visit a couple of weeks back


    Just caught up on the last few pages - lots of good looking folks!

    ---------- Post added 2012-10-30 at 01:19 PM ----------

    Quote Originally Posted by Helai View Post
    Meh, why not.

    Me and my girlfriend on her little brothers birthday. (Excuse the shit quality, it was taken on a phone.)

    http://i.imgur.com/zqGgh.jpg?1
    This pic is so sweet, I think it just gave me tooth decay
    - Signature courtesy of the very talented Aveline -

  19. #21339
    Pandaren Monk GenaiTN's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Brighton, East Sussex
    Posts
    1,762
    Holy shit it's huge.

    ---------- Post added 2012-10-30 at 12:24 PM ----------

    Quote Originally Posted by Kerath View Post
    Steering the thread back on topic with a pic

    Me n my lovely mum, she came over for a surprise visit a couple of weeks back


    Just caught up on the last few pages - lots of good looking folks!

    ---------- Post added 2012-10-30 at 01:19 PM ----------


    This pic is so sweet, I think it just gave me tooth decay
    And the picture of you and your mother is very sweet too. <3

  20. #21340
    Quote Originally Posted by StayTuned View Post
    You wouldnt seriously go up to somebody and say "yo bro, thats one fucking ugly face you got there"...

    If people feel the need to fake pictures, let them. Kinda sad, though, since you gain nothing faking your own picture here. This isnt a contest
    You gain nothing of posting a fake picture, But you can get all the attention! for guys and i think mostly girls in this area ( sorry if thats generlization) though i think its true! its just a lot of fun!

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •