1. #22341
    Quote Originally Posted by Majad View Post
    Looking good!

    You don't look angry at all, man! You look good.
    That's a first! I always hear I look so gloomy and/or angry at all given times if I'm not laughing! But thanks!

  2. #22342
    Bloodsail Admiral Melanieshaman's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    1,103
    Quote Originally Posted by Endom View Post
    How does I look?

    and ANOTHER hot boy! sheesh!

  3. #22343
    Blademaster
    Join Date
    Nov 2012
    Location
    Big White North
    Posts
    33
    Quote Originally Posted by Melanieshaman View Post
    whoa! some good looking boys around tonight.... whew! damn hormones (second puberty LOL)
    Haha thanks missy, that picture could use a smile though I say

  4. #22344
    Quote Originally Posted by Endom View Post
    How does I look?

    You have my approval. You have great eyes.
    Ren of <Ruined>, US Proudmoore

  5. #22345
    The Lightbringer Kerath's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Gumdrop House, Lollipop Lane, Happy Land.
    Posts
    3,667
    Quote Originally Posted by Melanieshaman View Post
    and ANOTHER hot boy! sheesh!
    Lol, you really are on your second puberty

    ZinneD, your pic is cool, kind of moody, but in a good way.
    Avatar and signature made by ELYPOP

  6. #22346
    Bloodsail Admiral Melanieshaman's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    1,103
    Quote Originally Posted by Orestes21 View Post
    Haha thanks missy, that picture could use a smile though I say
    yep! more smiles! Get on that ;P

  7. #22347

  8. #22348
    Quote Originally Posted by Orestes21 View Post
    http://imgur.com/uOvSk

    This will be interesting. Here's one before heading to a family get together.
    You look good!
    Quote Originally Posted by Endom View Post
    How does I look?

    [IMG]http://i801.photobucket.com/albums/yy298/zradkins03/2444_540614916683_1108586_n_zps6d9df19a.jpg[IMG]
    Very pretty.
    Quote Originally Posted by ZinneD View Post
    That's a first! I always hear I look so gloomy and/or angry at all given times if I'm not laughing! But thanks!
    Hehe, I'm not going to lie. I some times have that face and people also say that to me, but I don't think I am angry or anything, I think it's just the way we are I guess.
    Quote Originally Posted by Nuex View Post
    All I see is white folk, lol.
    Indeed! Would be good to have more diversity!
    Somebody
    ----------------------
    Last.fm
    ----------------------
    Omen

  9. #22349
    Bloodsail Admiral Melanieshaman's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    1,103
    Quote Originally Posted by Kerath View Post
    Lol, you really are on your second puberty

    ZinneD, your pic is cool, kind of moody, but in a good way.
    And I thought boy hormones were bad! ;p OK OK i'll keep it to myself from now on /blush

  10. #22350
    Quote Originally Posted by Kerath View Post
    ZinneD, your pic is cool, kind of moody, but in a good way.
    There we go! Haha, thanks =) I don't always look so...okay, yes I do

  11. #22351
    Blademaster
    Join Date
    Nov 2012
    Location
    Big White North
    Posts
    33
    Quote Originally Posted by Melanieshaman View Post
    yep! more smiles! Get on that ;P
    Well, I do have one. I don't know the rules around here, just myself in a hot tub though. Nothing terrible

  12. #22352
    Bloodsail Admiral Melanieshaman's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    1,103
    Quote Originally Posted by Orestes21 View Post
    Well, I do have one. I don't know the rules around here, just myself in a hot tub though. Nothing terrible
    I won't say it... i won't say it.

  13. #22353
    The Lightbringer Kerath's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Gumdrop House, Lollipop Lane, Happy Land.
    Posts
    3,667
    Quote Originally Posted by ZinneD View Post
    There we go! Haha, thanks =) I don't always look so...okay, yes I do
    Sorry, I didn't mean moody in a grumpy way, I meant moody in an atmospheric-staring-off-into-the-distance- kind of way
    Avatar and signature made by ELYPOP

  14. #22354

  15. #22355
    Quote Originally Posted by Majad View Post
    Y
    Hehe, I'm not going to lie. I some times have that face and people also say that to me, but I don't think I am angry or anything, I think it's just the way we are I guess.
    I'm not angry, moody or...depressed in anyway, I'm a really happy and fun person, it's just my looks contradicts my feelings

    ---------- Post added 2013-01-12 at 04:33 AM ----------

    Quote Originally Posted by Kerath View Post
    Sorry, I didn't mean moody in a grumpy way, I meant moody in an atmospheric-staring-off-into-the-distance- kind of way
    Haha, you mean like a philosopher (spellcheck?)? I'm not really that "deep" as to stare off into the distance, but it's nice to stare at nice stuff!

  16. #22356
    Blademaster
    Join Date
    Nov 2012
    Location
    Big White North
    Posts
    33
    Quote Originally Posted by Melanieshaman View Post
    I won't say it... i won't say it.
    http://imgur.com/krZZl

    Somewhat of a smile, good enough!

  17. #22357
    Bloodsail Admiral Melanieshaman's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    1,103
    Quote Originally Posted by Orestes21 View Post
    http://imgur.com/krZZl

    Somewhat of a smile, good enough!
    hmmmmmmmmmmmmm... /trying not to burst

    noice

  18. #22358
    The Lightbringer Kerath's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Gumdrop House, Lollipop Lane, Happy Land.
    Posts
    3,667
    Quote Originally Posted by ZinneD View Post

    Haha, you mean like a philosopher (spellcheck?)? I'm not really that "deep" as to stare off into the distance, but it's nice to stare at nice stuff!
    Yeah, that's more like what I mean, it's a good photo anyhow
    Avatar and signature made by ELYPOP

  19. #22359
    Dreadlord loganroth51's Avatar
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    Orlando,Florida
    Posts
    892
    Just did family photos with my little sisters the other day


  20. #22360
    Legendary! Xanjori's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Location
    Sweland
    Posts
    6,876
    Thats an awesome photo

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •