1. #19721


    was take in my 17 birthday, now i'm almost 20 years old

    this wasn't edited by me, so don't blame me for its brightness

  2. #19722
    Quote Originally Posted by Seegtease View Post
    Yeah, that was my joke. Saying "looks shopped" for something that is obviously fabricated. Perhaps I should have went with "seems legit".
    I caught it.

    Me.


    Since I didn't have a photo with a beer in my hand, here's an obligatory dog photo.

  3. #19723
    Quote Originally Posted by usiris View Post
    eh, ive been here long enough...



    my "professional" photo <_<
    Is this you?! http://www.imdb.com/name/nm0059431/

  4. #19724
    Mechagnome Zeglo's Avatar
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    United States
    Posts
    589
    Quote Originally Posted by Seegtease View Post
    Yeah, that was my joke. Saying "looks shopped" for something that is obviously fabricated. Perhaps I should have went with "seems legit".
    Haha, okay. Just a mis-interpretation on my part due to lack of tone of voice through typed text.

    ---------- Post added 2012-07-05 at 01:52 PM ----------

    Quote Originally Posted by transorD View Post
    I caught it.

    Me.


    Since I didn't have a photo with a beer in my hand, here's an obligatory dog photo.
    Nce purple. Definitely a less common but excellent dress color.
    Last edited by Zeglo; 2012-07-05 at 06:27 PM.

  5. #19725
    Quote Originally Posted by Zeglo View Post
    Hi. I don't take many pictures of myself...at least I have this one.

    It's about a year and half old
    Look's like photoshoped ..

  6. #19726
    Quote Originally Posted by transorD View Post
    I caught it.

    Me.
    [IMG]http://img.photobucket.com/albums/v214/transord/mes.jpg[IMG]
    I'd like to see how you look in a lab coat. You have that "overworked scientist" appearance. Which is awesome, of course.

    Quote Originally Posted by mfly View Post
    Look's like photoshoped ..
    You're a bit late to the party.

  7. #19727
    Blademaster Deliria's Avatar
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Over the rainbow..
    Posts
    33
    Thanks

    Oh delicious muffins, I bow thee!

  8. #19728
    Stood in the Fire Kirse's Avatar
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    Canada
    Posts
    418
    Quote Originally Posted by Seegtease View Post
    I'd like to see how you look in a lab coat. You have that "overworked scientist" appearance. Which is awesome, of course.
    .
    Best description. Hot look, brains ftw

  9. #19729
    Quote Originally Posted by Deliria View Post
    Thanks

    ~snip~
    Your expression in is is a little odd, but other than that, you look good, like always.



  10. #19730
    Well , time to jump in I guess

    Me and my girlfriend




    No no now srsly :P




    A little blurry but oh well.



    My tattoo (you need to rotate it 90 % lol iam lazy :P )

  11. #19731
    Stood in the Fire Kirse's Avatar
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    Canada
    Posts
    418
    Weird pic, but I'm a weird girl so I like it anyway. I'm usually the one taking the photos, so I rarely get any of myself
    http://img.photobucket.com/albums/v7...1402_331_n.jpg

  12. #19732
    Quote Originally Posted by Kirse View Post
    Weird pic, but I'm a weird girl so I like it anyway. I'm usually the one taking the photos, so I rarely get any of myself
    http://img.photobucket.com/albums/v7...1402_331_n.jpg
    You're very pretty, I like the photo. The look on your face is very interesting, but you look like you're trying to figure out the easiest way to kill the photographer.
    Last edited by ghostkitteh; 2012-07-06 at 06:32 AM.



  13. #19733
    Pit Lord Ron Burgundy's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    In the mountains
    Posts
    2,256
    Quote Originally Posted by Deliria View Post
    Thanks

    [IMG]snip[/IMG]
    plz tell me you are over 18
    Milk was a bad choice.


    2013 MMO-Champion User of the Year (2nd runner up)

  14. #19734
    Quote Originally Posted by Deliria View Post
    Hiiii again ^_^

    -snip-
    Beautiful.

  15. #19735
    Legendary! Fenixdown's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Houston, TX
    Posts
    6,870
    Quote Originally Posted by Ron Burgundy View Post
    plz tell me you are over 18
    Wow that's totally not creepy.
    Bacon is the thing pigs give you when you're good.

  16. #19736
    Quote Originally Posted by Kirse View Post
    Weird pic, but I'm a weird girl so I like it anyway. I'm usually the one taking the photos, so I rarely get any of myself
    http://img.photobucket.com/albums/v7...1402_331_n.jpg
    I'm curious, what did the photographer do wrong? and what's become of them? :P

    You are beautiful though.

  17. #19737
    Pit Lord Ron Burgundy's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    In the mountains
    Posts
    2,256
    Edit: That's enough Ron.
    Last edited by Ron Burgundy; 2012-07-06 at 11:43 PM.
    Milk was a bad choice.


    2013 MMO-Champion User of the Year (2nd runner up)

  18. #19738
    Dreadlord Cludo's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Perth, Australia
    Posts
    780
    20 Years old but still looking 16 :{


    Ps, My hair is blonde the lighting makes it look ginger lol.


    Quote Originally Posted by Deliria View Post
    Thanks

    Oh god, I cant stop staring! Those freckles are so freaking sexy
    Last edited by Cludo; 2012-07-06 at 12:19 PM.

  19. #19739
    ^ you look like one of my friends, glasses and all haha.

  20. #19740
    Dreadlord Cludo's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Perth, Australia
    Posts
    780
    Quote Originally Posted by b0sanac View Post
    ^ you look like one of my friends, glasses and all haha.
    haha i actually wear glasses too.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •