1. #94681
    Quote Originally Posted by Flutterguy View Post
    Yay! Hot shower of love!
    * snuggles Das
    Jack Bauer
    I was the Rainbow Das at one time.

  2. #94682
    Bloodsail Admiral kortin's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    Elsa's Ice Palace
    Posts
    1,095
    Quote Originally Posted by Ruomlig View Post
    Find Diamond vein.

    It has 1 block in it.

    Allmyhate.
    I've gotten that twice in a row before. Its so disappointing. ;_;
    "Come, face me! Give in to your Pride! Show me your Greatness!"

    mfw every day | Nujabes - Horizon

  3. #94683
    Blademaster Freyera's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    At the Spa
    Posts
    25
    Quote Originally Posted by kortin View Post
    Bread? What is this madness.
    Madness!? This.. is... Wheat!

    Quote Originally Posted by Ruomlig View Post
    Find Diamond vein.

    It has 1 block in it.

    Allmyhate.
    * Hugs


    Quote Originally Posted by DasHuntard View Post
    * Pokes frey with a pineapple
    Not the pineapple! Anything but the pineapple!

    Quote Originally Posted by Flutterguy View Post
    hm..
    * saves


    I'll read when my eyes are less likely to glaze over from fatigue.

    It's like I kinda wanna sleep, but it's too early for that.. and the Kings game is on soon.

    Yay! Hot shower of love!
    * snuggles Das
    I know that feeling FG. =/

    Sig: Elyssia | DJoron is the Best

  4. #94684
    Pandaren Monk
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    (´・ω・`)
    Posts
    1,903
    Quote Originally Posted by kortin View Post
    I've given up on streaming. No one enjoyed it anyways. :P
    Yeah, pretty sure it would be the same for me. I don't even have a mic and all I do is die repeatedly.

  5. #94685
    Quote Originally Posted by Pendulous View Post
    I'm about to fucking kill someone if I can't figure out what's wrong with my internet.

  6. #94686
    Quote Originally Posted by Freyera View Post
    Hai Naro!
    *wave*
    Quote Originally Posted by Keenaxe View Post
    Hey Naro. Doing pretty good. Watching Bobobo-bo Bo-bobo in Shroud's stream. I'm convinced the show was designed by Pinkie Pie.
    *wave*

    Do want that stream.

    Also phantom pages wat
    Quote Originally Posted by Freyera
    I don't get it.™

  7. #94687
    Bloodsail Admiral kortin's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    Elsa's Ice Palace
    Posts
    1,095
    Quote Originally Posted by Alaitoc View Post
    Yeah, pretty sure it would be the same for me. I don't even have a mic and all I do is die repeatedly.
    Lol, and you gotta remember there are only a select few who even know what touhou is in this thread. :P

    Quote Originally Posted by Freyera View Post
    Madness!? This.. is... Wheat!
    Whole wheat bread is disgusting.
    "Come, face me! Give in to your Pride! Show me your Greatness!"

    mfw every day | Nujabes - Horizon

  8. #94688
    Guys, this page is now officially a

    GHOST PAGE

    E: Any streams tonight? I might stream myself working on Rage Red if anyone's interested and no one else is. Wouldn't be playing, since I don't have much done beyond where I stopped last time.

  9. #94689
    Quote Originally Posted by kortin View Post
    I've given up on streaming. No one enjoyed it anyways. :P
    I enjoyed it.
    Walking to Mordor. 120.4/6230km
    1RMs: bench-111.1kg, squat-147.4kg, deadlift-158.8kg

  10. #94690
    Three posts away from a new one and we have a ghost page? This is gettin' outta hand.
    Quote Originally Posted by Freyera
    I don't get it.™

  11. #94691


    i have shot men for less
    I was the Rainbow Das at one time.

  12. #94692
    Blademaster Freyera's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    At the Spa
    Posts
    25
    Quote Originally Posted by kortin View Post
    Lol, and you gotta remember there are only a select few who even know what touhou is in this thread. :P

    Whole wheat bread is disgusting.
    Burn heathen! Whole wheat is the only bread!

    Sig: Elyssia | DJoron is the Best

  13. #94693
    ...5 posts now.
    Quote Originally Posted by Freyera
    I don't get it.™

  14. #94694
    Quote Originally Posted by DasHuntard View Post


    i have shot men for less
    inb4 someone who never heard that song says they don't get it.

  15. #94695
    Pandaren Monk
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    (´・ω・`)
    Posts
    1,903
    Quote Originally Posted by kortin View Post
    Lol, and you gotta remember there are only a select few who even know what touhou is in this thread. :P
    I know, that would make it even more boring.

  16. #94696
    Quote Originally Posted by Cranica View Post
    Guys, this page is now officially a

    GHOST PAGE

    E: Any streams tonight? I might stream myself working on Rage Red if anyone's interested and no one else is. Wouldn't be playing, since I don't have much done beyond where I stopped last time.
    I'd actually be interested in seeing how you go about doing your editing.
    Walking to Mordor. 120.4/6230km
    1RMs: bench-111.1kg, squat-147.4kg, deadlift-158.8kg

  17. #94697
    Quote Originally Posted by Freyera View Post
    Not the pineapple! Anything but the pineapple!
    well i could have come after you with a banana
    I was the Rainbow Das at one time.

  18. #94698
    Is Touhou some crazy Japanese shooter?
    Quote Originally Posted by Freyera
    I don't get it.™

  19. #94699
    Bloodsail Admiral kortin's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    Elsa's Ice Palace
    Posts
    1,095
    Quote Originally Posted by DarkFerret View Post
    I enjoyed it.
    Majority of the streams were bland and rather boring ;P

    Quote Originally Posted by Freyera View Post
    Burn heathen! Whole wheat is the only bread!
    Nay, whole wheat bread tastes like shit covered in shit and then buried in the ground for a year, and then dug up by a dog, eaten by that dog, and shit out into an oven where it was then cooked and packaged.

    Quote Originally Posted by Drekmen View Post
    inb4 someone who never heard that song says they don't get it.
    idgi.
    "Come, face me! Give in to your Pride! Show me your Greatness!"

    mfw every day | Nujabes - Horizon

  20. #94700


    turn swag on

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •