Page 1 of 6
1
2
3
... LastLast
  1. #1
    Deleted

    [H25] B O O G I E M E N | s c a n d i n a v i a n | H E R O I C

    B O O G I E M E N
    Boogiemen är en relativt ny 25 man guild, men som snabbt blivit en uppmärksammad och etablerad guild på vår server. Vi är en skandinavisk guild som befinner sig på Tarren Mill EU. Boogiemen är en guild med ett starkt ledarskap med målet att raida på en hög nivå och därmed klättra upp på de internationella rankerna samtidigt som vi har ett avslappnat raidingschema. Kvalitet över kvantitet. Vi har en bra atmosfär i guilden, vi är alla på samma sida vad gäller inställning till spelet och raiding. Vi är helt enkelt ett asskönt gäng med en hunger efter att klättra på de internationella rankerna samtidigt som vi har jävligt kul tillsammans under och utanför raidtider.

    Vår nuvarande progress är 10/14 SoO HC. Under raids har vi en otroligt bra kommunikation med varandra över mumble och atmosfären är precis som i guilden generellt, väldigt bra.


    Vad vi söker:
    Warrior : low
    Paladin : high
    Death Knight : low
    Shaman : medium
    Hunter : low
    Druid : medium
    Monk : high
    Rogue : low
    Priest : low
    Warlock : low
    Mage : high

    Exceptional applicants will always be considered regardless of class.


    Vad som krävs av dig:
    * Att du vet hur du ska spela din klass optimalt
    * Att du kan och är villig att prata på mumble, kommunikation är nyckeln till att bli en bra spelare och raider.
    * Att du förstår svenska både skriftligt och muntligt
    * Att du har ett stabilt internet
    * Att du har viljan att lära och att utvecklas
    * Att du har en positiv attityd under stressade situationer.
    * Att du förstår att loot är något som gör att vi kan komma vidare i raids, inte något som är värt att skapa eventuell drama över.
    * Att du har den styrka som krävs för att acceptera konstruktiv kritik


    Raiding info:
    Onsdag, Söndag, Måndag 19.00-23.00
    Vi delar ut loot genom Loot Council


    Tack för att du tog dig tid att läsa,
    om det låter intressant kan du göra en application på vår hemsida boogiemen.se - vi ser fram emot att höra ifrån dig!



    Vid eventuella frågor är du välkommen att skicka ett mail till info@boogiemen.se eller kontakta någon av oss
    Lorelaine - Lorelaine#2763, Mekket - Mekket#2196, Bossefine - Bossefine#2505, Xella - Xela#2539, Eywen - Admtoker#2521
    Last edited by mmoc926961cc68; 2013-10-16 at 11:13 PM.

  2. #2
    Deleted
    Bump! Letar fortfarande efter alla klasser!

  3. #3
    Deleted
    bump bump!!

  4. #4
    Deleted
    Letar fortfarande alla klasser!

  5. #5
    Deleted
    bump ! letar fortfarande!

  6. #6
    Kan inte skriva PM så jag bifogar mitt meddelande här:

    Tjenare!

    Vi är tre polare som faktiskt söker efter en guild som det ser ut i nuläget, 1 restoshaman 1 restodruid och en warlock. I ärlighetens namn så har ingen av oss tyvärr heroicerfarenhet, men jag anser dock att vi har potential till att göra det. Vi söker för att våran raidgrupp har fallit isär på den server vi spelar på just nu, och om vi fick möjlighet att komma igång och raida igen på en annan server skulle vi migga.

    Vi ligger alla runt 500 ilvl, eftersom att gruppen föll isär precis när vi skulle börja köra ToT.

    Vi är alla tre väldigt måna om att läsa på strategier, sitter ofta innan raidsen och diskuterar hur vi skulle kunna göra det. Typ finlir, för det är där vi vill lägga ribban, vi vill bli bäst på våran klass. Tyvärr var det för att vi hade den målsättningen, men inte så många andra i våran raidgrupp som det blev som det blev.

    Du kan ju höra av dig om det skulle vara intressant!

    Det är i alla fall jag (Droomi) som är shamanen, sen har vi Glasspaketet (rDruid) och Troppica (Warlock) ifall du vill kolla våra armories.

    Hoppas på svar!
    MVH
    Drooms

  7. #7
    Deleted
    Lägg till bossefine#2505 på real id eller Babaalol på skype så tar vi ett snack! MvH Bossefine

  8. #8
    På jobbet nu, men jag gör det när jag kommer hem. Borde vara hemma vid 16.30 tiden!

  9. #9
    Deleted
    Det går även bra att lägga till min, Lorelaine#2763 - eller flispolis på skype.

    Bumps!

  10. #10
    Bump again!
    Recruitar fortfarande DPS

  11. #11
    Deleted
    Bump bump bump

  12. #12
    Deleted
    bump bump!

  13. #13
    www.boogiemen.se - Ansök idag!
    Söker DPS/Healer för 25m Heroic Progress rostern

  14. #14
    www.boogiemen.se - Ansök idag!
    Söker DPS/Healer för 25m Heroic Progress rostern

  15. #15
    Deleted
    DPS/Healers sökes för 25M Heroic Progress.
    Gör din ansökan idag! - boogiemen.se

  16. #16
    DPS/Healers sökes för 25M Heroic Progress.
    Gör din ansökan idag! - boogiemen.se

  17. #17
    DPS/Healers sökes för 25M Heroic Progress.
    Gör din ansökan idag! - www.boogiemen.se

  18. #18
    Deleted
    DPS/Healers sökes för 25M Heroic Progress.
    Gör din ansökan idag! - boogiemen.se

  19. #19
    DPS/Healers sökes för 25M Heroic Progress.
    Gör din ansökan idag! - www.boogiemen.se

  20. #20
    Deleted
    Fortfarande Dps healers som gäller! Nu med 1/13 hc nere! ansök på boogiemen.se!

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •