1. #6701
    Quote Originally Posted by Marweinicus View Post
    Lol first thing I saw when I scrolled down is that stupid armored Knight and a weak as shit looking inventory system. 5 bucks says that is stuff from the old demo isle. Now to read this post they put up haha

    - - - Updated - - -

    Basically what I got from that was: Blah blah blah pointless bs mechanics that we prolly can't implement because we're idiots. Also here is a single screen shot. Woah. Heh though the slow death the forums are having over there amuse me greatly. Some of their important 'News' threads have like sub 400 views and a handful of posts. Wow what a shocker, the community is mostly gone. Good luck ToA!

  2. #6702
    Quote Originally Posted by Azrile View Post
    Just not sure the reason for building a second demo island.....
    My guess is they broke something fiddling around with it, given we're talking about the same people who couldn't even turn the server on without Teddy's help.

    Quote Originally Posted by Marweinicus View Post
    Oh look, more toilet paper dev notes with zero game to back it up.

    'But it's totally for realz, AMG teh skreenshotz guiz!'

    Yeah, just like all the other 'screenshots' we've been shown over the last fifteen years...

    On a sidenote, are those dorks from Greedmonger still trying to do anything anymore, has anyone bothered trying to find out? I know GM itself went belly-up, just wonder if they have some other aborted gooney-bird scheme they're trying to hatch.

  3. #6703
    Quote Originally Posted by Myobi View Post
    Well for those ToA fans out there....

    http://www.mmo-champion.com/threads/...type-of-MMORPG
    Oh yeah I saw that thread and commented in it lol. Dear god that game sounds fucking awful.

  4. #6704
    Deleted
    Quote Originally Posted by Kyanion View Post
    Oh yeah I saw that thread and commented in it lol. Dear god that game sounds fucking awful.
    What's up with the shameless advertising of these games though? OMG GAIZ, CHECK OUT DIZ GAME I FOUND! Just say straight away you're working on this game... Nothing wrong with some advertising tbh, atleast, when you're one of the people working on it.

  5. #6705
    Quote Originally Posted by Marweinicus View Post
    What's up with the shameless advertising of these games though? OMG GAIZ, CHECK OUT DIZ GAME I FOUND! Just say straight away you're working on this game... Nothing wrong with some advertising tbh, atleast, when you're one of the people working on it.
    Yeah I reported the thread as a blatent advertisement but it was left alone, not like it matters, they could give away free money with that shit game and people would still run.

  6. #6706
    Good to see the scumbags are still spewing BS. Pls staaahp.

  7. #6707
    Quote Originally Posted by Marweinicus View Post
    What's up with the shameless advertising of these games though? OMG GAIZ, CHECK OUT DIZ GAME I FOUND! Just say straight away you're working on this game... Nothing wrong with some advertising tbh, atleast, when you're one of the people working on it.
    You are not allowed to advertise your own games here.. I don´t know what is worse though, having a developer identify themselves as a developer of the game and take feedback in the thread, or have these half-assed threads where the person is obviously a developer or marketing person but trying to pretend they are not.

  8. #6708
    I don't really get worked up over it, myself. The forum of uncensored public opinion will handle the issue. Much like what awaits ToA, assuming they manage to get enough together to push forth into the light of day, as it were.

  9. #6709
    Quote Originally Posted by Myobi View Post
    Well for those ToA fans out there....

    http://www.mmo-champion.com/threads/...type-of-MMORPG
    Great, another former UO player who's convinced that his game will be the best thing ever, even if it sounds a mess and...y'know...doesn't actually exist yet.

  10. #6710
    Deleted
    http://trialsofascension.com/news/ar...9#.VeJLnJeqyM8

    They've made a dangerous looking dildo. Also a snake that slithers around.

  11. #6711
    The Unstoppable Force Kelimbror's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Bear Taco, Left Hand of Death
    Posts
    21,212
    Oh that's too funny.
    BAD WOLF

  12. #6712
    Deleted
    Fuck yeah. New amazing update with nothing to show!

    http://trialsofascension.com/news/ar...s#.Ve3fmZeqyM8

  13. #6713
    Cos there's no progress like glacial progress. I guess like China they figure eventually history will show them as the winners, cos they'll outlast everyone. Including their remaining fanbase.

  14. #6714
    Quote Originally Posted by lawow74 View Post
    Cos there's no progress like glacial progress. I guess like China they figure eventually history will show them as the winners, cos they'll outlast everyone. Including their remaining fanbase.
    Haha I wonder about outlasting the fanbase. It seems like there is very little action viewer wise and comments wise. Funny how after getting called out on the bloated numbers they have just all but died in the past 2 months. Shocker.

  15. #6715
    Yeah, adding a giant description to every mob is something you never see from other games. They and their "fans" will say that's a good thing, everyone else will realize it's just a massive waste of time.
    Quote Originally Posted by True Anarch View Post
    Never claimed I was a genuis.
    Quote Originally Posted by Furitrix View Post
    I don't give a fuck if cops act shitty towards people, never have.

  16. #6716
    Quote Originally Posted by Post View Post
    Yeah, adding a giant description to every mob is something you never see from other games. They and their "fans" will say that's a good thing, everyone else will realize it's just a massive waste of time.
    Wait til you get the fan-fic about a snake hatching from an egg or whatever and then its journey to adult hood. Oh wait that was the dragon 'lore'. lolz.

  17. #6717
    Quote Originally Posted by Post View Post
    Yeah, adding a giant description to every mob is something you never see from other games. They and their "fans" will say that's a good thing, everyone else will realize it's just a massive waste of time.
    Imagine if WoW did full background stories for boars and bears and all 1 hit kill mobs.

  18. #6718
    Quote Originally Posted by dextersmith View Post
    Imagine if WoW did full background stories for boars and bears and all 1 hit kill mobs.
    Even worse is if WoW forced you to read the backstory of everything you fight. Like who the fuck cares about random X boar or snake. ToA doing things different since 2002...2008?...umm 2013? Fuck it.

  19. #6719
    Quote Originally Posted by Marweinicus View Post
    Fuck yeah. New amazing update with nothing to show!

    http://trialsofascension.com/news/ar...s#.Ve3fmZeqyM8
    As for these four creatures; they are the bare minimum we want to have at launch. Each represents a challenge we have to overcome in the production pipelines that we can apply to others like it down the road.
    Two snakes, a pig, a bird AND trees to chop!?

    Mind = Blown

    Shut up and take my money!

  20. #6720
    So I only read the first few pages...what happened w/ the dude posting here from the team?

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •