Thread: demand

  1. #1

    demand

    it is all about demand.
    if there is no demand, you will not sell because no one will buy.

    i have earned $500,000 over 2 years selling stuff on amazon.

    i only sell products that people want to buy, where demand is high.



    people do not understand this.

    capitalism and business success is all about demand. simple.
    i failed business class in school, because it was too complicated.


    it's really simple.


    make a product which there is high demand for, put it on amazon and you will have money flowing towards you.


    now i am financially independent all because of this word, demand.

    thanks jeff bezos for getting me out of my mom's house.
    Last edited by stockthot; 2019-02-22 at 09:59 AM.

  2. #2
    Not sure if this is spam or something legit to actually talk about!

  3. #3
    Demand you say? Why I never, what poppycock. This demand nonsense will never take off.

  4. #4
    Quote Originally Posted by Mentauk the Mindtaker View Post
    Not sure if this is spam or something legit to actually talk about!
    The base principle in capitalism? Make shit people want? There's need to talk about it? Or has my lack of coffee dulled my sarcasm-sense on this one?

  5. #5
    Elemental Lord OneWay's Avatar
    Join Date
    Apr 2014
    Location
    Tesseract
    Posts
    8,163
    Hello Tai Lopez.
    "The Dark Lady chooses her champions well."

  6. #6
    Quote Originally Posted by Skulltaker View Post
    The base principle in capitalism? Make shit people want? There's need to talk about it? Or has my lack of coffee dulled my sarcasm-sense on this one?
    Well iam drunk and have taken my night meds so i have no idea right now

  7. #7
    Scarab Lord bungeebungee's Avatar
    Join Date
    Oct 2012
    Location
    Dongbei, PRC
    Posts
    4,351
    It is the same alt account guy with the constant claims to have made money, and usually right after that he goes off on something about women that often involves blondes and pregnancy.
    "No one -- however smart, however well-educated, however experienced -- is the suppository of all wisdom"

    Quote Originally Posted by Katie N
    Wtf? No weapons? xD What is this? Restricted training environment?
    Commenting on "anything goes" for martial arts and self defense

  8. #8
    The Insane Puupi's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Finland
    Posts
    19,910
    Quote Originally Posted by bungeebungee View Post
    It is the same alt account guy with the constant claims to have made money, and usually right after that he goes off on something about women that often involves blondes and pregnancy.
    Most likely yeah.
    Quote Originally Posted by derpkitteh View Post
    i've said i'd like to have one of those bad dragon dildos shaped like a horse, because the shape is nicer than human.
    Quote Originally Posted by Hammerfest View Post
    I prefer "enclosed creationist" but yeah, I'm a flat earther.
    Quote Originally Posted by derpkitteh View Post
    i was talking about horse cock again, told him to look at your sig.

  9. #9
    Are you the guy selling 55 gallon drums of lube?
    Do I really look like a guy with a plan?

  10. #10
    The Undying Doctor Amadeus's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Location
    In Security Watching...
    Posts
    35,492
    Quote Originally Posted by OneWay View Post
    Hello Tai Lopez.
    Lmfao yess lol. This. “Hello Darkness my old friend”
    "Intellect alone is useless in a fight...you can't even break a rule, how can you be expected to break bone" Khan Singh

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •