1. #22681
    I'm just imagining "Hakkar's World" right in the middle of Helya and Yogg's playgrounds, and they're all just screaming at each other.

  2. #22682
    Bloodsail Admiral TarzoEzio's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Location
    The World...of warcarft
    Posts
    1,019
    Quote Originally Posted by zlygork View Post
    Is this an actual leak?
    No, it's not.

  3. #22683
    Quote Originally Posted by zlygork View Post
    Is this an actual leak?
    I don't wanna be that guy who claims to be a professional graphic designer and point out the flaws, but if you look at her ears and eyebrows, you will notice that they were photoshopped in, they still have the outline around them.

  4. #22684
    Titan Arafal's Avatar
    Join Date
    Aug 2015
    Location
    Happy Pride
    Posts
    14,408
    Quote Originally Posted by Eldarius View Post
    There is no way that Sylvanas pic is legit - the quality / lightning is very poor compared to The Bolvar.
    No shit sherlock.

    Happy Pride

  5. #22685
    Legendary! Shadochi's Avatar
    Join Date
    Aug 2015
    Location
    The Shit Throne
    Posts
    6,722
    Quote Originally Posted by Adoxe View Post
    I don't wanna be that guy who claims to be a professional graphic designer and point out the flaws, but if you look at her ears and eyebrows, you will notice that they were photoshopped in, they still have the outline around them.
    But maybe just a CGI error like the bolvars blue eyes

  6. #22686
    Quote Originally Posted by Wangming View Post
    That is true. We don't know if it would have been a successful feature. And we never will.



    A lot of stuff was added, that much is correct. It could have fixed specs, but it isn't really a good example as leveling a new class was super boring.
    That's a problem with the fact leveling in WoW is shit with no character progression for the last 20 levels

    My point is that it is easier to add a new class now compared to legion so saying that the game would suffer because of it is stupid

  7. #22687
    Quote Originally Posted by Shadochi View Post
    Guys, I checked the jpeg compression artefact thingy and I don't know what I'm looking at but I think its super fake http://fotoforensics.com/analysis.ph...35f7588.300400
    Every Pixel is the face of someone who think we will get Tinkers over necromancers
    Quote Originally Posted by Samin View Post
    What if the big baddie is the friends we made along the way?

  8. #22688
    Quote Originally Posted by Shadochi View Post
    But maybe just a CGI error like the bolvars blue eyes
    Ah yeah, forgot about those! The real question is, why aren't her eyes glowing red, I thought Banshees had red eyes?!111?111!!!!!?

  9. #22689
    Sylvanas has red eyes, the leak is fake.

  10. #22690
    Quote Originally Posted by Nize View Post
    Biggest giveaway for me was the brush-stroked smoke.
    Actually I didn't use any brushes for the smoke. It's all stock photos put on multiply

  11. #22691
    Quote Originally Posted by Nagawithlegs View Post
    Sylvanas has red eyes, the leak is fake.
    Red eyes+Helm of Domination blue eyes=purple, so confirmed real.

  12. #22692
    Quote Originally Posted by Laubman View Post
    Every Pixel is the face of someone who think we will get Tinkers over necromancers
    That picture kinda confirms tinkers. Sure Sylvanas can fly, but no way she flies that high, she'll have to use some kind of device. A Tinkerer device. See? Confirmed.

  13. #22693
    Quote Originally Posted by bagina View Post
    Actually I didn't use any brushes for the smoke. It's all stock photos put on multiply
    The power of stock photos is amazing.
    Quote Originally Posted by Samin View Post
    What if the big baddie is the friends we made along the way?

  14. #22694
    Quote Originally Posted by Adoxe View Post
    Ah yeah, forgot about those! The real question is, why aren't her eyes glowing red, I thought Banshees had red eyes?!111?111!!!!!?
    Duh, it's the Helm of the Dominatrix taking over blue+red=purple
    Samin
    Quote Originally Posted by Ashrana View Post
    So, what would be your reaction, if you found out, that come cata release first patch, blizzard were planning to kill everyone by sending a bear through the mail?

  15. #22695
    Quote Originally Posted by Samin View Post
    Duh, it's the Helm of the Dominatrix taking over blue+red=purple
    The real power bottom right there

  16. #22696
    Not gonna lie, I didn't even think Sylvanas, I thought it was Taylor Swift in that helmet.

  17. #22697
    Quote Originally Posted by SpicedCarp View Post
    That picture kinda confirms tinkers. Sure Sylvanas can fly, but no way she flies that high, she'll have to use some kind of device. A Tinkerer device. See? Confirmed.
    Maybe she has multiple necromancers who rezz her when she dies in the fatigue zone? Checkmate!
    Quote Originally Posted by Samin View Post
    What if the big baddie is the friends we made along the way?

  18. #22698
    BTW it's gonna be really funny if we actually end up getting tinker.

  19. #22699
    Quote Originally Posted by musicallittle1 View Post
    Not gonna lie, I didn't even think Sylvanas, I thought it was Taylor Swift in that helmet.
    This is how you know you belong in this thread.

  20. #22700
    Quote Originally Posted by musicallittle1 View Post
    Not gonna lie, I didn't even think Sylvanas, I thought it was Taylor Swift in that helmet.
    What do you mean this isn't taylor swift?
    Quote Originally Posted by Samin View Post
    What if the big baddie is the friends we made along the way?

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •