Page 5 of 11 FirstFirst ...
3
4
5
6
7
... LastLast
  1. #81
    Quote Originally Posted by RobertoCarlos View Post
    Well it was a nice 1 month of playing before the inevitable "OmG WhY Do YoU pLaY X SpEc ThIs CoNtEnT iS So hard and needs to be no lifed in 2019 WiTh pERfect BiS cOMP!!"

    Also the fact if you're not decked out in tier1 already you're a noob.

    Guess what, some people prefer the journey not the destination and actually work now.

    Enjoy loot dramas over MC for the next few months while blizz drag their feet to get those subs for quarterly reports and you cant even BG to at least do something outside of the gear grind.
    hf in retail boy

  2. #82
    Sounds like you want to sneak off into content that you have no business doing.
    Also most people i know are just reaching 60

  3. #83
    n00b `'
    top guild member
    multi gladiator

    giving wow insight daily - expert in wow

  4. #84
    I don’t know what is more elitist, these guys telling you that you’re late in the content or you, crying your life in a forum because you’re taking this shit personnal.

    Fuck them , fuck off, you have your priorities.
    Me ? I just start 4 days ago, I came back for the Brewfest mount and I still have 19 days to kill.

    Relax, i rolled on a pve realm, i can take a 10 min break to take a dump, no stress of getting gank and no guild «obligations» , you know, just hitting my head over a rock in The Barren with Chuck Norris.

  5. #85
    Field Marshal Claitraith's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Flamelash EU Classic
    Posts
    65
    As others have said, these people have always existed in wow. These are also traits that exist in the real work. There is always in wow, a suitable play style for you to enjoy and others to enjoy it with.

    Have other people cleared MC and got lucky enough to get decked out in full T1? Yes, they have. Am I decked out in full T1 with clearance, hell no. I am 6/9 with one epic and enjoying the game with others. There is no push to have certain gear, spec or race. I know this because I lead the raids and the fact of being a casual player in comparison to others doesn't bother me one bit because the game is meant to be played how you want to enjoy it.

  6. #86
    Quote Originally Posted by Sorotia View Post
    Promises like things of tight knit and loving community and that your spec wont matter even if you want to play a Ret Paladin. That Classic will usher in a new age for Warcraft and bring back what has been missing all of these years. I and others said it was a bunch of BS and it will never happen...things have changed in 10-15 years...

    That everyone will hold hands in a circle and sing (Which is ironic as people are bitching that the exact thing is actually kind happening in the WoW story) but it was all a lie. Even when content is faceroll people will still care about optimizing. That bringing back a old game isn't going to magically bring back a old community.
    The big lie is just that the community changed.

    As a vanilla raider I don't see a big difference between vanilla raiding and todays progression raiding. Vanilla was a bit more hardcore since many people did know what it takes for progression raiding and 4+ raiddays a week were accepted as a "casual" thing. Today its more like 2 raiddays tops.

    The big lie is that people tell you they did play vanilla as a progression raider. There is never proof they played, there is never proof that they can compare it to todays game from their own experience.

    hidden information WoWArmory | Raider.IO | WoWProg | logs Logs1 | Logs2 | Logs3

  7. #87
    Quote Originally Posted by RobertoCarlos View Post
    Why does post count have to do with anything?
    More facts than you would accept anyway when you have to start a thread like this, lul

  8. #88
    Quote Originally Posted by RobertoCarlos View Post
    Well it was a nice 1 month of playing before the inevitable "OmG WhY Do YoU pLaY X SpEc ThIs CoNtEnT iS So hard and needs to be no lifed in 2019 WiTh pERfect BiS cOMP!!"

    Also the fact if you're not decked out in tier1 already you're a noob.

    Guess what, some people prefer the journey not the destination and actually work now.

    Enjoy loot dramas over MC for the next few months while blizz drag their feet to get those subs for quarterly reports and you cant even BG to at least do something outside of the gear grind.
    Good, one less cry baby.

  9. #89
    Gotta say I agree.. I never met ppl who cared about gear in vanilla when I played 15 years ago, as long as you were not green for MC and not blue for aq40.

    Now I see people demanding full BIS +2 fireprotection potions to just kill onyxnia with 40man raid ^^ that is overkill by miles. Not going to spend hundreds of gold on buying greens on AH

  10. #90
    Warchief
    Join Date
    Sep 2014
    Location
    Australia
    Posts
    2,059
    Quote Originally Posted by RobertoCarlos View Post
    Well it was a nice 1 month of playing before the inevitable "OmG WhY Do YoU pLaY X SpEc ThIs CoNtEnT iS So hard and needs to be no lifed in 2019 WiTh pERfect BiS cOMP!!"

    Also the fact if you're not decked out in tier1 already you're a noob.

    Guess what, some people prefer the journey not the destination and actually work now.

    Enjoy loot dramas over MC for the next few months while blizz drag their feet to get those subs for quarterly reports and you cant even BG to at least do something outside of the gear grind.
    i think my favourite "elitists" if you can call them that are the people who are max level ganking people who are 15+ levels below them and then spamming the "g o t o r e t a i l" in say chat. as if any of them could actually dual one on one with someone their own level.....

  11. #91
    You are highly overexaggurating.

    First of all, since you seem like a person who plays casually, you should stick to others who play casually. Why would you even mix yourself with those so called nolifers?

    This is nothing new either, casuals whining about people who play more being elitists, and hardcore players whining about casuals.

    Just find people you want to play with, writing here won't help you.
    <Progress> - Firemaw EU

  12. #92
    A lot of people are elitists cause they know what they are doing by now (we would think), but they are just angry internet people who think they are center of the world after having so much power in retail to 1 shot content by themselves

  13. #93
    Quote Originally Posted by RobertoCarlos View Post
    Well it was a nice 1 month of playing before the inevitable "OmG WhY Do YoU pLaY X SpEc ThIs CoNtEnT iS So hard and needs to be no lifed in 2019 WiTh pERfect BiS cOMP!!"

    Also the fact if you're not decked out in tier1 already you're a noob.

    Guess what, some people prefer the journey not the destination and actually work now.

    Enjoy loot dramas over MC for the next few months while blizz drag their feet to get those subs for quarterly reports and you cant even BG to at least do something outside of the gear grind.
    Dude just find a nice guild that fits you.

    I am currently in a big and nice guild and have no issues whatsoever.

  14. #94
    Quote Originally Posted by RobertoCarlos View Post
    Well it was a nice 1 month of playing before the inevitable "OmG WhY Do YoU pLaY X SpEc ThIs CoNtEnT iS So hard and needs to be no lifed in 2019 WiTh pERfect BiS cOMP!!"

    Also the fact if you're not decked out in tier1 already you're a noob.

    Guess what, some people prefer the journey not the destination and actually work now.

    Enjoy loot dramas over MC for the next few months while blizz drag their feet to get those subs for quarterly reports and you cant even BG to at least do something outside of the gear grind.
    over 17k posts and yet so clueless about the game XD

  15. #95
    a few times i couldnt get into groups that were LFM for a dps... while i was ret paladin

    they were brainwashed by the internet memes... even though ive been able to shit on ppl with my ret... buff ppl... self heals... and shit on ppl more with my engineering capped for throw dynamite and dropping battle chickens...yes battle chickens... they do big damage.

    Edit- even if i wasnt doing high/top damage, i feel like people dont understand the following

    -the value of buffs and auras
    -the ability to offtank crap like Eraninkus
    -Stuns
    -emergency offheals

    blinded by indivual meters.
    Last edited by Samuraijake; 2019-10-11 at 01:20 PM.

  16. #96
    Quote Originally Posted by Samuraijake View Post
    a few times i couldnt get into groups that were LFM for a dps... while i was ret paladin

    they were brainwashed by the internet memes... even though ive been able to shit on ppl with my ret... buff ppl... self heals... and shit on ppl more with my engineering capped for throw dynamite and dropping battle chickens...yes battle chickens... they do big damage.
    Ret does not "shit on" anyone except other rets, lol

    and no, battle chickens do not "do big damage" at all, stop lying.

  17. #97
    Quote Originally Posted by RobertoCarlos View Post
    Well it was a nice 1 month of playing before the inevitable "OmG WhY Do YoU pLaY X SpEc ThIs CoNtEnT iS So hard and needs to be no lifed in 2019 WiTh pERfect BiS cOMP!!"

    Also the fact if you're not decked out in tier1 already you're a noob.

    Guess what, some people prefer the journey not the destination and actually work now.

    Enjoy loot dramas over MC for the next few months while blizz drag their feet to get those subs for quarterly reports and you cant even BG to at least do something outside of the gear grind.
    ....First time on the internet?
    If we could all sit and talk without demonizing one another and attempt to understand the opposite point of view, the collective world would be a better place. Mental bigotry is the worst of all.

  18. #98
    Quote Originally Posted by RobertoCarlos View Post
    Well it was a nice 1 month of playing before the inevitable "OmG WhY Do YoU pLaY X SpEc ThIs CoNtEnT iS So hard and needs to be no lifed in 2019 WiTh pERfect BiS cOMP!!"

    Also the fact if you're not decked out in tier1 already you're a noob.

    Guess what, some people prefer the journey not the destination and actually work now.

    Enjoy loot dramas over MC for the next few months while blizz drag their feet to get those subs for quarterly reports and you cant even BG to at least do something outside of the gear grind.
    You wanted classic.

    You got classic.

    What gives?
    Quote Originally Posted by Orlong View Post
    It doesnt destroy the land to bury styrofoam 25 feet below the ground
    Today Obama once again kneeled at the altar of environmental naziism and hurt this once great country. He has now banned all drilling in the Atlantic Ocean

  19. #99
    Quote Originally Posted by Samuraijake View Post
    a few times i couldnt get into groups that were LFM for a dps... while i was ret paladin

    they were brainwashed by the internet memes... even though ive been able to shit on ppl with my ret... buff ppl... self heals... and shit on ppl more with my engineering capped for throw dynamite and dropping battle chickens...yes battle chickens... they do big damage.

    Edit- even if i wasnt doing high/top damage, i feel like people dont understand the following

    -the value of buffs and auras
    -the ability to offtank crap like Eraninkus
    -Stuns
    -emergency offheals

    blinded by indivual meters.
    People want play meme speces and now crying people dont want them ......

  20. #100
    Elitists have been poisoning the wow community since day 1. They exist on classic, they exist on retail.

    It’s on you to ignore them, blacklist them, and find a cool guild or group with friends so you lessen the odds of interacting with unpleasant PuGs. Just like retail.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •