Page 3 of 75 FirstFirst
1
2
3
4
5
13
53
... LastLast
  1. #41
    ah i havent been able to do this in ages

    Vote Crackleslap

  2. #42
    Scarab Lord Crackleslap's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Brisbane, Australia
    Posts
    4,095
    Quote Originally Posted by dupti View Post
    ah i havent been able to do this in ages

    Vote Crackleslap
    Goddamnit I was going to vote you first too. But Graeham was just too scummy.

    Btw anyone already voting Satsu is probably a wolf.

    - - - Updated - - -

    FOS: Val, Omerto and Bage you get the first fingers of suspicions this game! YAY! That's blast from the past.

  3. #43
    not a wolf, or vamp. Just a smelly human who likes Satsu's idea.

    - - - Updated - - -

    also would not be very smart of scum to go for a train this early on :P

    Death would be a welcome embrace.

  4. #44
    Scarab Lord Crackleslap's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Brisbane, Australia
    Posts
    4,095
    Quote Originally Posted by Bageloaf View Post
    fos kryllian for thinking of eating people
    nvm, this was the fos. I lied and feel so ashamed.

    - - - Updated - - -

    Quote Originally Posted by Bageloaf View Post
    not a wolf, or vamp. Just a smelly human who likes Satsu's idea.

    - - - Updated - - -

    also would not be very smart of scum to go for a train this early on :P
    That's exactly what a scum would say. A wolfy scum in fact.

  5. #45
    I like the line of thought though, and wouldn't be surprised if one of the others is scum

    Death would be a welcome embrace.

  6. #46
    Diverting blame on others. Very wolfy. Fact.

  7. #47
    Scarab Lord Crackleslap's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Brisbane, Australia
    Posts
    4,095
    Now I understand that Satsu's definitely dead at the end of this day, because he's forced it. But like shit, day's just begun and I would like some real discussion going on at some point. Hehe.

    Anyways, I thought those quick succession votes on Satsu came off a little scummy and a little quick. They would be more aligned with wolf scum. So out of Val, Bage, Omerto I'm sure there is going to be one of them, and perhaps a focus next day depending on what happens of course.

    - - - Updated - - -

    (Disclaimer: my 'L' and 'K' buttons don't work very well, so there may be a lot of errors with words involving those letters, forgive me.)

    - - - Updated - - -

    Quote Originally Posted by SatsuBL View Post
    Diverting blame on others. Very wolfy. Fact.
    You know in a essence I kinda hate and like your little stunt. I think there's potential it's outted a scum very quickly at the same time I also very like the claim came maybe a little too early for my liking.

    - - - Updated - - -

    I also very like the claim came maybe a little too early for my liking
    I also think the claim came a little too early for my liking!

    - - - Updated - - -

    Full on dyslexia there, jfc.

  8. #48
    Ngl, very confused at what Satsu is doing...

  9. #49
    Scarab Lord Crackleslap's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Brisbane, Australia
    Posts
    4,095
    Quote Originally Posted by Catta View Post
    Ngl, very confused at what Satsu is doing...
    I believe this is it,

    Psychic
    You are familiar with the hidden world most Humans choose to turn a blind eye to, and the spirit realm is within your reach.

    Abilities
    Observe - If at least one Ghost is in existence, you may request it watch a target at night and report who that target visited, if anyone. The Ghost has the final call on who it chooses to observe.

    Objective: You win when the Humans win.

    -------------------------------------------------------------------

    Ghost
    You were once a member of this simple town. You can’t find true rest while the monsters remain. You may continue to communicate with the Psychic.

    Objective: Assist the Psychic. You win when the Humans win.
    - - - Updated - - -

    If humans are lynched or killed they become ghosts. - In which turn you should probably know if you were a human! :P

  10. #50
    Herald of the Titans Lora's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Some random weird place
    Posts
    2,856
    lemme tell yall, i've been having a blast hunting ghosts in phasmophobia

    Quote Originally Posted by Uggorthaholy View Post
    Thanks but no thanks, Lora, for making me question everything in existence forever.

  11. #51
    Scarab Lord Crackleslap's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Brisbane, Australia
    Posts
    4,095
    Quote Originally Posted by Lora View Post
    lemme tell yall, i've been having a blast hunting ghosts in phasmophobia
    Lemme tell yall, I don't get the game. I watched some streamers play it and all they do all game is scream at walls. "ELIZABETH ARE YOU THERE?!".

  12. #52
    High Overlord Robozerim's Avatar
    Join Date
    Nov 2012
    Location
    Sherwood Park, Canada
    Posts
    129
    Hello, folks. I would like to inform you that I am not what I was last game. Yes, that's right, I am not a ghost this time!

  13. #53
    Blademaster Marack's Avatar
    Join Date
    Nov 2014
    Location
    State of Confusion
    Posts
    39
    Quote Originally Posted by Crackleslap View Post
    "ELIZABETH ARE YOU THERE?!".
    It gets worse when the wall responds "Elizabeth was never here to begin with. She sent you here so I can feed"

  14. #54
    Scarab Lord Crackleslap's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Brisbane, Australia
    Posts
    4,095
    Quote Originally Posted by Robozerim View Post
    Hello, folks. I would like to inform you that I am not what I was last game. Yes, that's right, I am not a ghost this time!
    I don't buy it, that's ghost talk.

  15. #55
    High Overlord Robozerim's Avatar
    Join Date
    Nov 2012
    Location
    Sherwood Park, Canada
    Posts
    129
    Quote Originally Posted by Crackleslap View Post
    I don't buy it, that's ghost talk.
    Yeah? What if it is? What you gonna do? Kill me?

  16. #56
    Titan Val the Moofia Boss's Avatar
    Join Date
    Mar 2013
    Location
    Southern California
    Posts
    13,091
    Quote Originally Posted by Robozerim View Post
    Yeah? What if it is? What you gonna do? Kill me?
    that can be arranged

  17. #57
    Scarab Lord Crackleslap's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Brisbane, Australia
    Posts
    4,095
    Quote Originally Posted by Robozerim View Post
    Yeah? What if it is? What you gonna do? Kill me?

  18. #58
    High Overlord Robozerim's Avatar
    Join Date
    Nov 2012
    Location
    Sherwood Park, Canada
    Posts
    129
    Quote Originally Posted by Crackleslap View Post
    What the hell is this mess? Four dudes? The real ghostbusters are 4 women.

  19. #59
    Pandaren Monk Bwonsamdi the Dead's Avatar
    Join Date
    Nov 2019
    Location
    De Other Side (Just kidding) Vancouver Island, BC
    Posts
    1,770
    Quote Originally Posted by Robozerim View Post
    Hello, folks. I would like to inform you that I am not what I was last game. Yes, that's right, I am not a ghost this time!
    Vote: Robozerim

    *Presses X for Doubt*

    That's totally something a Ghost would say!

    I'm a Girl by the way
    I see dead people.... Yes, kinda my ting, ya know

  20. #60
    High Overlord Robozerim's Avatar
    Join Date
    Nov 2012
    Location
    Sherwood Park, Canada
    Posts
    129
    Quote Originally Posted by Bwonsamdi the Dead View Post
    Vote: Robozerim

    *Presses X for Doubt*

    That's totally something a Ghost would say!
    Ha! Wrong choice, the correct option would be to press triangle for accusing me of lying, but you didn't collect the correct evidence to be able to do that!

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •