Page 1 of 3
1
2
3
LastLast
  1. #1
    Field Marshal Gaelthar's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    The Netherlands, 's-Hertogenbosch
    Posts
    73

    Weirdest AFK Message ever seen

    Hi guys.

    I wana know the most weirdest AFK reasons to not be able to attend the raid.


    Like an example:

    My cat is on fire i cant raid (This is just an example :P)

    Share the most retarded message's you have ever posted or seen in your wow experience.


    Lets have a big laugh!!

  2. #2
    Field Marshal Lovehunter's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Somewhere cold
    Posts
    90
    Friend from my old guild said this on a raid night once; "Wife is having birth to my child, can't raid. (logs off)" Everyone was like.. Yeeeeehh right..

  3. #3
    "having sex, back in a minute..."

  4. #4
    Mechagnome digal's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    United Kingdom
    Posts
    617
    "My Internet broke"

  5. #5
    Field Marshal Gaelthar's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    The Netherlands, 's-Hertogenbosch
    Posts
    73
    rofl my internet broke so BAD haha

  6. #6
    I think Wowbash has one where a player says "I'm sorry, my parents want to have sex and the computer is in their room, bye".

  7. #7
    Titan Kalyyn's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Indiana, US
    Posts
    11,278
    Had a guildie once leave a TOC raid prematurely. Before he left, he shouted a phrase which, to this day, we give him shit over:
    "Guys I'm lagging real bad, I think my dad unplugged my internet. Gotta go.


    Also, me and 2 of my buddies were in a ZA pug once with a terrible terrible tank and dps. We decided to leave, but before we did, we had a little fun. It went something like this:

    [Margie]: Shit! I'm late for my wedding!
    *Margie has left the party*
    [Mento]: Oh shoot, I'm supposed to be the best man! G2G
    *Mento has left the party*
    [Kalyyn]: FUCK! HOW DID MY HAMSTER GET IN THE MICROWAVE AGAIN!?!?
    *Kalyyn has left the party*

    Yeah, we think we're a lot funnier than we actually are
    Last edited by Kalyyn; 2012-04-11 at 11:08 AM.

  8. #8
    Had one of my friend, and he is 18 years old, that had to go because ''Sorry guys I gtg, internet turns off in 3 minutes''.. Kinda old for a parental control, lol.

  9. #9
    Bloodsail Admiral Adt's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Hull, United Kingdom
    Posts
    1,156
    I once used
    "brb guys, sorry, my goldfish is on fire."
    in a LFD group where i was pulling 25k and the other two combined dps and the tank was pulling 11k, so I decided to see how long it would take them to take out a group on their own.
    Not only did they wipe, they actually didn't challenge my "brb message". I think they may have been a bit "slow".

    As for others, was once raiding back in WoTLK, and a guy was like "sorry guys, really have to go, the mayor just came to our house and told us they're turning the village's internet off for the night because there's a huge electrical storm coming."
    Funniest thing? it was legit.
    | PC | PC guts | WoW | LoL |

  10. #10
    Mechagnome Suff's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Look outside ur window, i derr?
    Posts
    654
    Quote Originally Posted by Kalyyn View Post
    Had a guildie once leave a TOC raid prematurely. Before he left, he shouted a phrase which, to this day, we give him shit over:
    "Guys I'm lagging real bad, I think my dad unplugged my internet. Gotta go.


    Also, me and 2 of my buddies were in a ZA pug once with a terrible terrible tank and dps. We decided to leave, but before we did, we had a little fun. It went something like this:

    [Margie]: Shit! I'm late for my wedding!
    *Margie has left the party*
    [Mento]: Oh shoot, I'm supposed to be the best man! G2G
    *Mento has left the party*
    [Kalyyn]: FUCK! HOW DID MY HAMSTER GET IN THE MICROWAVE AGAIN!?!?
    *Kalyyn has left the party*

    Yeah, we think we're a lot funnier than we actually are
    The hamster one is hilarious, im gonna use that one....

  11. #11
    Dreadlord Cludo's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Perth, Australia
    Posts
    781
    I've always used "Brb, walking the goats"

    and my personal fave to freak people out "Brb giving nan a sponge bath"

  12. #12
    Sorry i've got to go, i appear to no longer own a computer.
    With Fire and Brimstone I light my path.
    With Pain and Shadow I smite my foes.
    With Demon and Fel I raise my armies.
    I AM WARLOCK, THE END OF YOU ALL.

  13. #13
    During an Ulduar Raid, before Hodir, one of our guild mages said: "Sorry, guys, gotta afk, my girlfriend is breaking up with me."



    He came back after some minutes.

  14. #14
    Field Marshal Gaelthar's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    The Netherlands, 's-Hertogenbosch
    Posts
    73
    Quote Originally Posted by Bezoar View Post
    Sorry i've got to go, i appear to no longer own a computer.
    hahahahaha Rofl and his computer ren out the door!

    ---------- Post added 2012-04-11 at 12:10 PM ----------

    Come on peeps more afk posts!

    ---------- Post added 2012-04-11 at 12:11 PM ----------

    Come on peeps more afk posts!

  15. #15
    Pool's on fire BRB


  16. #16
    Eww, WoW talk in Off-Topic.

    We come here specifically to get away from WoW discussions...

  17. #17
    Dreadlord I Knew It's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Location
    Edinburgh
    Posts
    894
    We totally need another one of these generic threads. We dont have enough of them.

  18. #18
    /afk brb milking the camels

  19. #19
    The Unstoppable Force RICH816's Avatar
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Portsmouth, UK
    Posts
    21,328
    BRB, attacked by rats.

    That one was mine when my pet rats decided to group together to steal my booze.

  20. #20
    Fluffy Kitten ForsakenFrodo's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    The Shire
    Posts
    3,229
    Moved to Fun Stuff
    League of Legends, Video Games & General Off-Topic mod. PM me with any concerns you may have.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •