1. #1

    Made In Sweden (MiS)(SWE) @EU-Wildhammer

    Made in Sweden is a Swedish guild, so if you cant read swedish, then its not for you ...

    * Made In Sweden (MIS) är ett svenskt guild som funnits på Wildhammer-EU sedan november 2007. Vi har hållt nere antalet medlemmar under de senaste åren för att få liten tajt grupp som trivs med varandra och har kul, oavsett om man är raidare eller social. De flesta är mellan 25-40 och vi har en schysst, mogen attityd och har därför sluppit en massa drama och "jag är bäst när jag gömmer mig bakom skärmen" attityd.

    * Vi fokuserar på raids, men är inget hardcore raiding guild. Vi raidar för att det är kul och försöker ha en avslappnad och lugn attityd mot våra medlemmar. Vi förväntar oss att man kan sin klass, förbereder sig inför raids, läser på om bossar inför progressförsök etc

    * 10 manna raids 2-3 ggr per vecka, och vi kör en med en liten raidargrupp så man förväntas kunna delta min 2ggr per vecka.

    PS! Flera av oss har små juniorer hemma, så vi har förståelse för de utmaningar som kan uppstå, men var och en förväntas självklart planera för att minimera påverkan på raids.

    För info & applies: mis.guildlaunch.com

  2. #2

  3. #3

  4. #4

  5. #5

  6. #6

  7. #7

  8. #8

  9. #9

  10. #10
    *** bump *** ... primärt tank vi söker nu

  11. #11

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •